« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
امام جمعه لنده :
امام جمعه لنده گفت:سعادت و شقاوت آینده هر فردی، به کیفیت پرورش او بستگی دارد و این کار بزرگ، بر عهده پدر و مادر نهاده شده است.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ؛ حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در همایش بزرگداشت خانواده و  گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در شهرستان لنده گفت: فرزندان ما  در ابتدای آفرینش هنوز شکل نگرفته و برای هر یک از سعادت و شقاوت آمادگی دارد؛ می‌تواند یک انسان کامل گردد و یا به صورت یک حیوان پست و فرومایه درآید.

امام جمعه لنده افزود:سعادت و شقاوت آینده هر فردی، به کیفیت پرورش او بستگی دارد و این کار بزرگ، بر عهده پدر و مادر نهاده شده است.



ایشان  با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود، نظام خانواده را مورد هدف قرار داده و می‌خواهد حریم مستحکم خانواده را بشکند، افزود: آن‌ها می‌خواهند جوانان ما را لاابالی و  بی بند بار بیاورند و مع‌الاسف از این مرزها نفوذ می‌کنند و متاسفاه به جهت اینکه دقت های لازم در خصوص حرمتها ؛  حفظ ارزشها  و تربیت کودکان کم رنگ شده امروز می توانیم ادعا کنیم که دشمن تا حدودی از وضعیت جامعه ما رضایت دارد.

حجت الاسلام محمودی اصل بااشاره به فعالیت هزاران کانال و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: معاندان  نظام با راه اندازی هزاران کانال و  شبکه ماهواره ای فارسی زبان همواره قصد براندازی نظام و از بین بردن بنیان خانواده ، تجزیه طلبی و ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای هستند لذا ما باید یک مقابله هوشمندانه ای برای مقابله با نفوذ و تهاجم دشمن ایجاد نماییم.

امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به اینکه امروزه با تلاش و پیگیریهای مکرر دشمنان جهات منفی اینترنت و شبکه های مجازی بر جهات مثبت ان غلبه نموده افزود : باید با تمام توان خود به فکر اینترنت اسلامی باشیم.

ایشان در پایان از همه ی اولیاء درخواست نموده تا از سه حیث فکری ؛ جسمی و مالی کمک کار مدارس باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: