« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
توصیه ای به معلمان در آستانه بازگشایی مدارس
يك رسم غلط بين معلمان مرسوم است كه روز اول مهراز دانش آموز سوال می کنند فرزند کی هستی یا شغل پدر دانش آموزان را سوال ميكنند!.......
 پایگاه خبری آوای رودکوف-فتاح بدری :معلم مهمترین عنصر آرامش در مدرسه بوده و آشنایی معلمان با مبانی روانشناسی تربیتی یک ضرورت است که شاید به این مهم کمتر توجه می شود.
 
 
گاهی برخورد ؛ رفتار و گفتار یک معلم می تواند تقویت کننده قوی باشد برای ظهور و بروز استعدادهای یک دانش اموز و گاهی برعکس دانش اموزانی هستند كه سرخوردگي و شكست‌هاي زندگي‌شان، ناشي از برخورد بد معلمان بوده است .
 
 
متاسفانه  يك رسم غلط بين معلمان مرسوم است كه روز اول مهراز دانش آموز سوال می کنند فرزند کی هستی یا شغل پدر دانش آموزان را سوال ميكنند! شايد يكى پدر نداشته باشه، شايد يكى شغل پدرش اذيتش ميكند… لذا معلمان ما باید این نکات مهم را رعایت کنند.
 
 
گفتنی است این رسم غلط از نظر تربیتی بسیار نقد شده است چرا که دانش آموزی که پدر ندارد در جمع دیگر دانش آموزان احساس بدی خواهد کرد و این سوال سبب سرازیری اشک های او شده و داغ یتیمی، بیشتر او را آزرده خواهد کرد.
 
 
 
کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
1
0
مطلب زیبایی هست کاش معلمان ما به این نکته ظریف تربیتی توجه کنند
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
0
کاملا درست است لطفا معلمین به این نکته توجه کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: