« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
2800 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف، به همت واحد فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و با حضور کارکنان این نهاد مراسم جشن عید سعید غدیر خم در محل نمازخانه کمیته امداد استان برگزار شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای توسعه، جذب و جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان است.

وی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از محورهای اساسی فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: خدمات فرهنگی این نهاد به‌منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود.

مبشری با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی به خانوارهای تحت حمایت از جمله خدمات فرهنگی این نهاد است، تصریح کرد: در این خصوص 2800 نفر از مددجویان این نهاد در سال جاری با اعتبار 260 میلیون تومان از دوره های آموزش خانواده این نهاد بهره مند شدند. 

وی اظهار کرد: آموزش سرپرستان خانواده در موضوعات مختلف مانند احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اجتماعی و سیاسی و دوره‌های آموزشی  بهداشت روانی ازجمله خدمات آموزشی ارائه‌شده به مددجویان است. 

مبشری تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین مددجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزش خانواده اعلام و بیان کرد: از ديگر اقدامات كميته امداد در این زمینه برگزاری جلسات آموزشی برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج، برگزاری مراسم دینی و مذهبی و دوره‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله ایدز ، اعتیاد و طلاق است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان می‌شود و با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

شایسته ذکر است در پایان این مراسم از کارکنان سادات این نهاد با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: