« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده از ابراز نگرانی شدید مردم و تماسهای مکرر آنها با پلیس در خصوص تردد کامیونهای حمل شن و ماسه در مسیر جاده لنده به ایدنک و سطح خیابانها و معابر عمومی شهر خبر داد.......
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس پلیس راهور شهرستان لنده از ابراز نگرانی شدید مردم و تماسهای مکرر آنها با پلیس در خصوص تردد کامیونهای حمل شن و ماسه در مسیر جاده لنده به ایدنک و سطح خیابانها و معابر عمومی شهر خبر داد و گفت:متاسفانه حضور تراکتور‌ و کامیون‌های حامل شن و ماسه در سطح جادها و معابر عمومی شهر و ریزش شن و ماسه‌ در بستر جاده ها و خیابان‌ها  علاوه بر ایجاد گرد و  خاک و اختلال در مسیر خودروها باعث پرتاب سنگ و شن به سمت خودرو‌ها مقابل نموده و تاکنون خسارت‌ زیادی را در پی داشت.


سروان جمشید آبادی ضمن هشدار به این دسته از رانندگان برای جلوگیری از ریزش شن و ماسه در مسیرهای عمومی ؛ از احاد مردم خواست تا در صورت مشاهده ضمن تماس با پلیس شماره پلاک این دسته از خودروها را جهت اعمال قانون در اختیار پلیس قرار دهند.



وی همچنین از رانندگان وسائط نقلیه سنگین و تراکتورها و کامیونهای حمل شن و ماسه و ....خواست تا حتی الامکان از خیابان اصلی شهر تردد ننمایند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: