« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
با ارسال طوماری به مسولان تاکید شد؛
جمعی از مردم شهرستانهای بهبهان و لنده با ارسال طوماری به دستگاههای امنیتی و انتظامی خواهان شناسایی و تعقیب مسببین و عاملین تیراندازی به سمت سرگرد خدارحم پارسا شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از مردم شهرستانهای بهبهان و لنده با ارسال طوماری به نماینده مردم بهبهان ؛ دستگاههای قضایی؛ امنیتی و انتظامی ؛فرمانداری شهرستانهای بهبهان و کهگیلویه  خواهان شناسایی و تعقیب مسببین و عاملین تیراندازی به سمت سرگرد خدارحم پارسا شدند.


در این طومار چند صد نفری از دستگاههای امنیتی درخواست شد با توجه به عشیره ای بودن منطقه نهایت دقت و سرعت را در شناسایی مسببین بعمل اورده تا خدای ناکرده مشکلات و عواقب بعدی باعث نا امنی منطقه نگردد.

گفتنی است سرگرد خدارحم پارسا از بزرگان ایل طیبی ؛ طایفه عالی طیب در تاریخ 18 دی ماه 1399 در حالیکه در حدواسط منطقه رود تلخ کهگیلویه و بهبهان به همراه خانواده و بستگان در آن مکان تفریحی در حال صرف نهار بوده ناگهان بوسیله گلوله ای مورد اصابت قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: