« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مجازی انتخاب ۱۴۰۰ که با موضوع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده بود را معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فخرالدین رضایی، مسئول بسیج رسانه استان گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی انتخاب ۱۴۰۰  ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و از ۲۰ خرداد در بستر فضای مجازی آغاز شد و تا دوم تیر ماه ادامه داشت.

رضایی با بیان این که کتابچه این مسابقه کوچک و کم حجم بود، تصریح کرد: علاقه مندان به کتابخوانی با دریافت نسخه پی دی اف کتاب مسابقه، آن را مطالعه کرده و سپس با ورود به لینک مسابقه در فضای مجازی به سوالات پاسخ دادند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقه با مشارکت بسیج رسانه استان، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز فرهنگی خانواده سپاه فتح و بنیاد نخبگان استان برگزار شد و مورد توجه علاقه مندان به کتابخوانی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: از طرف دبیرخانه مسابقه کتابخوانی( معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح) با برگزیدگان جهت دریافت هدیه تماس گرفته می شود.


رضایی در پایان اسامی ۲۲ برگزیده مسابقه که دارای بیشترین نمره بود و به قید قرعه انتخاب شده اند را بدین شرح اعلام کرد:

زینب شریفی
زهرا کریمی
ابوذر علی یاری دم تنگ
اعظم پادیاب
امیدرضا کاظمی فرد
بهاره جباری
ثریا وحیدی
جواد شاکریان
حامد خاضع
دینا حبیبی
معصومه نیایش نیا
زهرا نوروزی
احمد توسلی
حمیو مولایی اصل
مستی صادقی تبار
مریم کمال پور
ثریا وحیدی بهادر
سارا پنجعلی
سید مجید بایگان
محمد جوکار
مرضیه حبیبی
صدیقه محمدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: