« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
مسئول بسیج رسانه استان خبر داد:
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر از ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فخرالدین رضایی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج بیان کرد: با توجه به درخواست جمعی از فعالان رسانه ای استان برای تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره  رسانه ای ابوذر، این جشنواره تا ۱۵ مهر تمدید شد.

وی افزود: مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهکیلویه و بویراحمد، خرداد امسال با حضور مسئولان استانی برگزار شد که تا پایان تیر ۱۰۰ اثر توسط خبرنگاران و فعالان مردمی  حوزه رسانه و فضای مجازی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.  

رضایی افزود: غنی سازی تولیدات رسانه ای مرتبط با مسائل مهمی همچون موضوع حمایت از تولید، پیشرفت و توسعه استان، غنی سازی و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای رسانه ای، فراهم آوردن فضای رقابتی سالم بین رسانه های استان، افزایش نقش رسانه های استان در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توجه رسانه ها به معضلات و مشکلات بومی و خاص استان در مسائل اجتماعی، اعتلای مفاهیم ارزشی در فضای رسانه‌ای و تجلیل از آثار برتر و خبرنگاران فعال از جمله اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.

رضایی افزود: خبرنگاران رسانه های استان و عموم هم استانی هایی که به عنوان فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند تا ۱۵ مهر سال ۱۴۰۰ فرصت دارند محتوای تولیدی ۱۵ ماه اخیر خود (از تیر  اول تیر سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ مهر سال جاری) را در بخش های فیلم و کلیپ کوتاه، خبر، گزارش، یادداشت، گفت و گو، تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و عکس نوشته، به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال نمایند.

مسئول بسیج رسانه استان به محورهای این جشنواره اشاره کرد و افزود: محورهای این جشنواره شامل عناوین زیر می باشد: ۱-رسانه های استان و انتخابات ۱۴۰۰ ۲-امیدآفرینی و تولید اخبارخوب در استان ۳- حمایت از تولید، رفع موانع تولید  ۴-کرونا، کادر درمان و کمک های مومنانه در استان ۵-زلزله سی سخت، تلاش، سازندگی و خدمت ۶- اقدامات بسیج و سپاه در استان ۷-مسائل صنفی اصحاب رسانه استان ۸- آسیب های فرهنگی و اجتماعی در استان ۹-آسیب شناسی رسانه های استان ۱۰-مسائل شهری، مشارکت شهروندی ۱۱- رسانه ها و کاهش فقر در استان  ۱۲-بصیرت و دشمن شناسی. ۱۳-نقش استان در دفاع مقدس

این مسئول بیان کرد: جشنواره ابوذر سال ۱۴۰۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش رسانه های حرفه ای و فعالان رسانه ای برگزار می شود تا اشکال انتخاب تکراری برخی خبرنگاران حرفه ای استان به عنوان برگزیده همه جشنواره ها برطرف شود.

رضایی در پایان افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار مکتوب را به صورت فایل پی دی اف و آثار تصویری را همراه با مشخصات اثر و لینک انتشار به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ از طریق نرم افزار روبیکا و واتساپ ارسال نمایند.

گفتنی است جشنواره رسانه ای ابوذر سال ۱۴۰۰ استان با مشارکت دستگاه هایی همچون، ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری یاسوج، حمل و نقل و راهداری استان، کمیته امداد استان، صنعت و معدن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ستاد مبارزه با مواد مخدر و هلال احمر استان برگزار می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: