« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
آوای رودکوف؛
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: افزایش تسهیلات بازسازی و کمک بلاعوض به زلزله زدگان شهرستان دنا بزودی تعیین تکلیف می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛ اکبر نیکزاد روز یکشنبه به همراه مهدی جودی معاون بنیاد مسکن، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا و اسماعیل باقری رئیس بنیاد مسکن استان از روند ساخت وسازها در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا بازدید کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از شهرستان زلزله زده دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای افزایش تسهیلات بازسازی و کمک بلاعوض به زلزله زدگان شهرستان دنا بزودی در کمیسیون عمران مجلس تصمیم گیری می‌شود.

اکبر نیکزاد  با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای طرح مسائل و مشکلات شهرستان زلزله زده دنا در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای تسریع در روند بازسازی این مناطق و احداث سرپناه برای زلزله زدگان تا قبل از فصل سرما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم منتج به نتیجه شود.

نیکزاد در پاسخ به مطالبه مجانی شدن آب و برق زلزله زدگان در زمان ساخت منازل، خاطرنشان کرد: این موضوع نیازمند مصوبه هیئت دولت بوده که در این زمینه نیز پیگیری‌های لازم از طریق وزارت نیرو و مجموعه دولت انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: