« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
دفاع مقدس تمام‌شدنی نیست :
دفاع مقدس به هشت سال محدود نمی‌شود بلکه تا به امروز در اشکال گوناگون به منصه ظهور نشسته است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:از روز تشکیل انقلاب اسلامی دفاع مقدس آغاز شده و ویژه هشت سال جنگ تحمیلی نبوده است؛ بلکه تا به امروز در اشکال گوناگون به منصه ظهور نشسته است.

اگر دیروز دفاع مقدس در قالب جنگ سخت بود که یک وجب از خاک کشورمان به بیگانگان داده نشد، امروز هم در قالب جنگ اقتصادی هست و جوانان ما پای کار و از نگاه آنان دفاع مقدس تمام‌شدنی نیست.

و همین روحیه خدمتگزاری است که الهام بخش مدیران و مایه عزت کشور است و رسیدگی به محرومین در سراسر کشور  با دستان پر مهر گروههای جهادی در حال شکل گیری است.

در همین راستا گزارشی تصویری خواهیم داشت از  خدمات ماندگار گروه جهادی شهید هدایت الله طیب (حضرت ولیعصر عج سابق) شهرستان لنده با حمایت بنیاد علوی در هفته دفاع مقدس برای رفع محرومیت از خانوادهای این شهرستان  :

گازکشی یک خانه نیازمند در روستای مالشیخ

گروه "جهادی شهید هدایت الله طیب"شهرستان لنده به مناسبت هفته دفاع مقدس باشناسایی نیازمندی در روستای مالشیخ  که چندین سال به دلیل عدم تمکن مالی قادر به گازکشی منزل خود نبوده اقدام به گازکشی منزل فوق نموده است.


مرمت و ساخت یک باب خانه مسکونی

ساخت خانه محروم توسط گروه جهادی شهید هدایت الله طیب (حضرت ولی عصر عج سابق)با حمایت بنیاد علوی شهرستان لنده .



گازکشی وایزوگام کامل خانه یتیم

 گازکشی وایزوگام کامل خانه یتیم ؛ توسط گروه جهادی شهید هدایت الله طیب (حضرت ولیعصر عج سابق) با حمایت مالی بنیاد علوی


فراتر از لنده...

اهداء دو  دستگاه یخچال و اجاق گاز به ارزش ۱۰۰میلیون ریال به پیرزن محروم دهدشتی با حمایت بنیاد علوی ...


در همین راستا فرمانده سپاه ناحیه لنده در گفنگو با خبرنگار این پایگاه خبری با تقدیر از گروههای جهادی گفت:جهادگران در لبیک به پیام ابتدای سال نو مقام معظم رهبری، در قالب قرارگاه های ۶ گانه در سراسر کشور و یا به صورت خودجوش در جغرافیای هدف خود در حال خدمت رسانی هستند و به مناطق دور دست و صعب العبور استان خود رفته و در روستاهای دور افتاده آنجا خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ ویسی اظهار کرد: شرایط کرونایی و تحریم ها به بسیاری از خانواده ها آسیب وارد کرده که نیاز به همدلی، همراهی و کمک دارند و جهادگران به سراغ این اقشار رفته و به آنها خدمت رسانی می کنند.

همچنین مهندس تاج الدینی دبیر مجمع جهادگران استان کهگیلویه وبویراحمد و مسول گروه جهادی شهید طیب از همراهی و همدلی سپاه ؛ بسیج، بنیاد علوی ؛ گروه های جهادی و هیئات مذهبی شهرستان لنده که با از خودگذشتگی و حس مسوولیت‌پذیری در جای جای این شهرستان  نقش آفرینی کرده اند تقدیر و تشکر نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: