« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
سیاسی؛
آیین تکریم و معارفه مدیران کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛آیین تکریم و معارفه مدیران کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.



در این مراسم استاندار کهگیلویه وبویراحمد، «عبدالعظیم تقی زاده» را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری معرفی کرد و از زحمات سیدمحمد تقوی مدیر سابق روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تقدیر کرد.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: عبدالعظیم تقی زاده به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فردی شایسته، فرهنگی، مسلط و مجری توانمند و رسانه ای است که قبول زحمت کرده اند و همکار ما شده اند.

تقی زاده مدیران کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت :رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه همه جانبه استان نقش و جایگاه ویژه ای دارند و در سختی‌ها و مشکلات پا به پای مسئولان قدم برداشته و با سختی‌های بسیاری در کار خود مواجهند و مسئولان باید بیش از پیش قدردان آنها باشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: