« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح مهربانی مهر و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی در روستای گردنگاه بخش لوداب خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان الله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از اجرای طرح ملی مهربانی مهر و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی در روستای گردنگاه بخش لوداب شهرستان بویراحمد خبر داد .


جهانبین بیان داشت : با اعزام دو تیم بهداشت و درمان (از سوی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی) و آموزشی و نیکوکاری (از سوی معاونت امور جوانان) جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به روستای گردنگاه بخش لوداب شهرستان بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ،به قریب ۲۵۰ نفر ( ویزیت رایگان_  کنترل فشارخون_ کنترل قندخون_  کنترل اکسیژن خون و تب سنجی_  نوار قلب_  تزریقات_  مراقبت های مادر و کودک_  توزیع دارو )خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی ارائه شد و تعداد ۲۵۰ بسته لوازم التحریر، کفش، البسه، کتاب و اقلام بهداشتی نیز بین دانش آموزان و مردم شریف این منطقه توزیع گردید .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارزش ریالی خدمات ارائه شده مبلغی قریب به ۴۷۵ میلیون ریال بوده است که با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و  جمعیت هلال احمر استان‌های فارس و البرز،معاونت بهداشت ،درمان وتوانبخشی ومعاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد و خیرین عزیز تامین شده است .


جهان بین عنوان داشت: با حضور مربیان آموزشی ، کارشناسان فرهنگی و پرسنل معاونت امور جوانان این جمعیت آموزشهای فرهنگی و ضروری بهداشت و کمکهای اولیه به دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی این روستا نیز ارائه گردید و با اجرای مسابقات ورزشی و بومی محلی به نفرات برتر جوایزی اهدا شد .


روستای گردنگاه بخش لوداب شهرستان بویراحمد در فاصله ۱۳۵ کیلومتری از یاسوج مرکز استان کهگیلو بویراحمد قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین