« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
در دیدار رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج وفرمانده سپاه شهرستان بویراحمد مطرح شد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد از گسترش چتر حامیان نیکوکار بر سر ۱۱۷۷ یتیم کمیته امداد منطقه یک یاسوج درسال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در دیدار با سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد گفت در سال جاری ۱۱۷۷ نفر از ایتام منطقه یک یاسوج واداره چیتاب زیر چتر حمایتی حامیان قرار گرفتند که این مهم باعث رشد ۱۰۵ درصدی نسبت به سال گذشته شد.    
        
    
حیدری افزود: میزان مساعدت و کمک‌های حامیان در سال جدید به فرزندان معنوی خود یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده که بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون آن نقدی و مابقی کمک‌های غیر نقدی  که رشد ۱۰۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است. 

وی ضمن تقدیر وتشکر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: از همه خیران و نیکوکار دعوت می‌کنیم جهت بالا بردن سرانه ایتام با پذیرفتن سرپرستی حداقل یک یتیم حامی ایتام ویا بستگان یتیم خود که تحت حمایت کمیته امدادهستند شوند.

حیدری از تمامی نیکوکاران وخیرین دعوت کرد که با معرفی و رایزنی یک حامی به کمیته امداد ،از دوستان وبستگان  نیز بخواهند در این امر خیر مشارکت و  یک حامی جدید معرفی تا همگان بانی خیر برای تعداد زیادی یتیم شوند و فرهنگ حامی یابی واین زنجیره عمل خیر ونیک قطع نشود و بتوانیم با همدلی ایتام استان را بی نیاز کنیم وبا شعار حامی اخر نباشیم  ، اول برای خود بعد دیگران سرچشمه رحمت ومغفرت شویم که یقینا این بهترین باقیات وصالحات است که بدین ترتیب همه مردم حامی و ان شاءالله زمینه برچیدن معضلات اجتماعی که ریشه آن فقراست فراهم شود.


وی گفت؛ در حال حاضر تعداد 703 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند که 276 نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین اند. 

حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر 648 حامی ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه یک را حمایت می‌کنند، افزود: در سال جاری 171 حامی به حامیان طرح اکرام کمیته امداد منطقه یک یاسوج اضافه شد که بعضی از آن‌ها سرپرستی تا 200 یتیم را پذیرفتند. 

وی با یاد آوری اینکه در سال جاری بحمدالله رشد ۱۰۵ درصدی هم از نظر حامی یابی وهم از نطر درآمد داشته ایم گفت؛ از ابتدای سال جاری تا کنون با ارتباط وتلاش شبانه روزی حوزه اکرام وایتام و برنامه ریزی انجام شده ۱۱۷۷ نفر از ایتام اداره منطقه یک از نعمت حامی برخوردار شدند .

رئیس امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه  بعضی از ایتام توسط ۱۰ حامی حمایت میشوند گفت؛ برنامه داریم که با بالا بردن تعداد حامیان برای  هریتیم سقف واریزی را تا یک میلیون تومان برای هر یتیم افزایش دهیم واین فقط با عزم همگانی نیکوکاران وخیرین ممکن میشود. 

مصیب حیدری  در این دیدار گفت: 4950 خانوار با جمعیت 12 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و ماهیانه دو میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌معیشت به آن‌ها پرداخت می‌شود. 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir   اقدام کنند وی شماره همراه 09173432371 اقای دارابی  مسئول اکرام ایتام جهت کفالت ایتام تماس حاصل نمایند.

حیدری افزود: با شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه وشماره کارت 6037997950035106 با شناسه ۷۹۰۰۴۵۶۴۹ را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.  
سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر وتشکر از خدمات کمیته امداد گفت؛ من خود را از کمیته امداد جدا نمیدانم وفرزند کمیته امداد وحتی دوران خدمت سربازی را دراین نهاد خدمت کرده وخود را یک امدادگر میدانم.

سرهنگ انوری با بیان اینکه سعی میکنم در کارهای خیر ونیک پیشدم شوم گفت؛ با تمام توان ضمن اینکه ماهیانه مبلغی به صورت ثابت  را به ایتام کمک میکنم  با همکاران نیز رایزنی تا در حد توان حامی ایتام شوند وکمک کنند.

سرهنگ انوری یادآور شد سعی میکنیم تمامی مناطق از جمله لوداب،چیتاب وحوزه شهرستان بویراحمد را مورد مساعدت قرار دهیم که ان شاءالله خداوند توفیق این امر خیر را به ما عنایت فرماید.

در پایان این جلسه  رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اهدای لوحی معنوی از فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد تقدیر نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین