« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
یاداشت به قلم وحید حاج سعیدی؛
کنده کاری و بنایی در اورژانس بیمارستان علی آباد کی به پایان می رسد؟

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی :اورژانس هر بیمارستان پیشانی یا قلب آن مجموعه محسوب می شود و به دلیل ضرورت در ارائه خدمات آنی و فوری به بیماران و مراجعان باید از استاندارد های مطلوب برخور دار باشد. اما اورژانس بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول به سبب سوء مدیریت پیشینیان و بهره برداری های سیاسی و نبود اراده در مجموعه مدیریت فعلی جهت تکمیل اورژانس، بیشتر شبیه به قلب بیماری است که جراحی باز شده است و عملکرد آن به حداقل رسیده است!


این در حالی است که پرسنل این مجموعه که به تازگی بعد از دو سال مقاومت در برابر ویروس منحوس کرونا ، کمر راست کرده اند، بیش از توان و ظرفیت خود در حال ارائه خدمت به همشهریان و بیماران شهرستان و روستاهای اطراف هستند.


این روزها که جولان مگس ها امان پرسنل و بیماران را بریده است سر و صدای حفاری و کنده کاری برای نصب دستگاه هایی که معلوم نیست چقدر از طول عمرشان باقی مانده است، کاسه صبر بیماران را لبریز کرده است.


جالب اینجاست حتی مدیران میانی این مجموعه حاضر به تماشای کار با اعمال شاقه پرستاران واحد اورژانس نیستند و با اعلام کد 99 یا بروز شرایط بحرانی ترجیح می دهند به اطاق محل خدمت خود بازگردند تا به قول اکبر عبدی زیر دست و پا نباشند و یا در صورت درگیری و فحش و بد و بیراه، شاهد فحش خوردن همکاران شان نباشند! رئیس بیمارستان هم قطعاً در اطاق عمل از شنیدن این صدا ها محروم است و خدمت رسانی در این اطاق دوست داشتنی را به دخالت در امورات ریز و پاش و معمولی ترجیح می دهد!


حقیقتاً مسئول تعرفه اورژانس چه گناهی کرده است که باید 8 ساعت یا گاهی اوقات 16 ساعت در یک فضای دو سه متری که با پارتیشن ساخته شده است، شیفت بدهد؟


آیا ارائه خدمات به بیماران در راهروی یک بیمارستان که نام آن را اورژانس نهاده ایم، شایسته مردم سومین شهر استان است؟


چرا مردم این شهر باید بابت کوچکترین عارضه و بیماری به دلیل کمبود یا نبود پزشک اعلام رضایت شخصی کنند و راهی گرگان شوند و فحش و بد بیراه این سوء مدیریت کل مجموعه را پزشکان و پرستاران و نگهبانان بشنوند؟


ای کاش فرماندار شهر که خدا را صد هزار بار شکر چهار ستون بدنش سالم است و کمتر گذرش به بیمارستان می افتد، هر از گاهی سری هم به اورژانس بزند تا از نزدیک شاهد زحمات پرسنلی باشد که با وجود تلاش شبانه روزی و از خود گذشتگی، به دلیل سوء مدیریت عده ای انگشت شمار، با فحش و ناسزا و توهین بدرقه می شوند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: