« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
سرپرست اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد با آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،مسعود نوری در نشست کمیته راهبردی عفاف و حجاب که در استانداری برگزار شد گفت: از همه ابزارهای فرهنگی و تبلیغی برای نهادینه سازی عفاف و حجاب و تشریح مصونیت و ارزشمند بودن آن استفاده می‌کنیم .

برخورد با آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز/ دستگاه‌های فرهنگی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب پای کار باشند

سرپرست اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حجاب از نظر اسلام در حقیقت پاسداری از مقام زن و رعایت شأن و شخصیت وی است و در فرهنگ اسلامی فلسفه‌ حجاب جایگاه والا و ارزشمندی دارد.

نوری در ادامه گفت : یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر مورد هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده و برای آن برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته ترویج فرهنگ بی‌حجابی و غربی‌سازی شخصیت است.

وی فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای را عاملی مهم برای ترویج این امر برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی و دلسوز با تبیین مزایای عفاف و حجاب تاثیر گذاری فوق‌العاده‌ای برای ارتقای عفاف و حجاب ایجاد کنند.

نوری شناسایی و برخورد با صنوف متخلف و بدون مجوز را خواستار شد و افزود: سعی شود برای صنوف دارای صلاحیت مجوز رسمی صادر شود.

گفتنی است؛ طراحی و دوخت لباس‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی و همچنین الزام نمودن آرایشگاه‌های زنانه به دوربین مدار بسته و آیفون تصویری از دیگر مصوبات و تصمیمات این نشست بود.

در پایان این نشست اعضای جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌‌های خود پرداختند و از دستگا‌ه‌های متولی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی خواستند بیش از پیش برای مقابله با بد حجابی و نظارت دقیق بر صنوف اهتمام ورزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین