« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
در هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه عنوان شد:
در آستانه روز خبرنگار، نشست هییت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که ایجاد کمیته های چهارگانه ذیل این هییت از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ با حضور سید ولی موسوی رئیس هیئت اندیشه ورز، فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان و اعضای این هیئت در ستاد تخصصی اقشار بسیج و متخصصین سپاه فتح برگزار شد.

این نشست دارای سه دستور کار شامل بررسی روندهای فسادزا در دستگاه های مرتبط با حوزه رسانه ، تشکیل کمیته های چندگانه ذیل هیئت اندیشه ورز و برنامه های بسیج رسانه برای بزرگداشت روز خبرنگار در مرکز استان بود و اعضای هیئت اندیشه ورز پیشنهادات خود را درخصوص تشکیل کمیته های ضروری جهت پیگیری و رفع دغدغه های چندین و چندساله اصحاب رسانه استان عنوان کردند.

در این جلسه اعضا هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه، مواردی از رویه های فسادزا در دستگاه های مرتبط با حوزه رسانه در استان را مورد بررسی قرار دادند و مصوب شد اعضا نظرات مکتوب خود در این موضوع را به دبیرخانه هیئت ارسال تا پس از بررسی و جمع بندی در جلسه بعدی هیئت اندیشه ورز، ضمن پیگیری توسط کمیته های مرتبط تحویل مسئولان استانی گردد.

همچنین اعضای هیئت پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری برنامه های ابتکاری بسیج رسانه برای بزرگداشت روز خبرنگار عنوان کردند.

سید ولی موسوی رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با تسلیت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: بنابر نظر اعضای هیئت اندیشه ورز چهار کمیته‌ ذیل هیئت اندیشه ورز رسانه استان تشکیل می شود.
وی این کمیته ها را شامل کمیته آموزش و فرهنگ اصحاب رسانه ، کمیته معیشت و خدمات رفاهی اصحاب رسانه ، کمیته تولید محتوا(با محوریت امید آفرینی، مطالبه گری و توسعه استان)  و کمیته اقدامات جهادی اصحاب رسانه عنوان کرد.

موسوی گفت: پس از معرفی مسئولان این کمیته ها، خبرنگاران و کارشناسان علاقمند و مرتبط به جلسات تخصصی کمیته ها دعوت شده تا بتوانیم پس از سالها به صورت علمی و تخصصی نسبت به چالش ها و مشکلات اصحاب رسانه استان ورود کرده و در کاهش مستمر این چالش ها البته با لحاظ اولویت ها بکوشیم. 

موسوی ، تلاش برای ارتقا جایگاه رسانه ها با رویکرد امید آفرینی، توجه به مسائل توسعه استان و وحدت و همبستگی اجتماعی را مورد توجه هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان دانست و گفت: این اقدامات در تعامل با مدیران و مسئولان عالی استان، دستگاه های مرتبط با این موضوعات و همچنین خانه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان میسر خواهد بود.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان از برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز رسانه در شهرستان‌های گچساران و دهدشت در پاییز امسال خبر داد و گفت این نشست ها با حضور جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان، مسئولان ارشد این شهرستان ها و خبرنگاران عضو هیئت اندیشه ورز رسانه در این شهرها خواهد بود‌.

وی افزود: با تشکیل هیئت های اندیشه ورز شهرستانها شاهد وحدت بیشتر اصحاب رسانه استان برای رفع چالش‌های این قشر خواهیم بود.

وی نظرات سازنده وموثر اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه را در پیشبرد اهداف هیأت اندیشه ورز بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: پویایی و بالندگی هیأت اندیشه ورز نیازمند مشارکت ، تعامل و همدلی همه دغدغه مندان حوزه رسانه است که از همه نظرات ارزشمند و عالمانه همکاران فرهيخته رسانه ای استقبال خواهیم کرد .

موسوی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار امیدواری کرد : خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد در میدان اخلاق و عمل همچون گذشته در کشور درخشیده و نقش خویش را در ارتقای فرهنگ و توسعه استان به خوبی ایفا کنند.

*اعلام برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار در مرکز استان

همچنین سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در این نشست ضمن تسليت ایام محرم و تشکر از همراهی و همفکری اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه از برگزاری برنامه‌های مختلف بزرگداشت روز خبرنگار توسط بسیج رسانه خبر داد و گفت: در شهر یاسوج به دلیل فعال شدن کانون بسیج رسانه این شهرستان شاهد برنامه های متفاوت و مختلفی خواهیم بود و امیدواریم با تشکیل کانون های بسیج رسانه شهرستان های گچساران و دهدشت نیز شاهد اجرای برنامه های مشابهی در این شهرستان ها باشیم.

رضایی غباررویی مزار مطهر شهید رسانه و شهدای گلزار شهدای شهر یاسوج،  برگزاری نشست خبرنگاران عاشورایی مرکز استان و تجلیل از آن ها،  برگزاری نشست اخلاق در رسانه با حضور نماینده ولی فقيه در استان، برگزاری پیاده روی خانوادگی تا مزار شهدای گمنام و برگزاری زیارت عاشورا با همکاری اداره کل آموزش و پروش استان کهگیلویه وبویراحمد، اکران رایگان فیلم سینمایی هناس برای خبرنگاران و خانواده های آن ها، سانس رایگان استخر شهدای سپاه فتح برای خبرنگاران، انجام چکاپ رایگان در درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان و  اهدای بسته های معیشتی به خبرنگاران معصر را بخشی از این برنامه ها عنوان کرد که این برنامه ها توسط کانون بسیج رسانه شهر یاسوج برگزار خواهند شد.

گفتنی است در این نشست، آقایان رجایی مسئول کانون بسیج رسانه شهریاسوج، احمدی مدیر خبرگزاری ایرنا یاسوج، فتحی سردبیر خبرگزاری ایسنا استان، تقوی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری و کارشناس رسانه، الهی مدیر پایگاه خبری فصلی نو، محمد نجفی کارشناس فضای مجازی و رسانه، عباسپور فعال فضای مجازی، صادقی طراح گرافیست و فعال رسانه‌ای، مبشری عکاس و مستندساز، سجادپور خبرنگار، و خانم ها داودی فعال رسانه ای، آریان فرد روزنامه نگار و فعال رسانه، موسوی فعال رسانه ای، قربانی خبرنگار و روزنامه نگار و خوش اندیش خبرنگار حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: