« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
استاندارکهگیلویه وبویراحمد بر اطلاع رسانی موفقیت‌ها و خدمات دولت به مردم تاکید کرد و گفت: مدیران اقدامات و عملکرد استانی و دستاوردهای منطقه‌ای را در هفته دولت برای مردم تشریح و تبیین کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدعلی احمدزاده در جلسه فوق‌العاده ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و عسکری معاون امور اقتصادی استانداری؛ برای اجرای برنامه ها و بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت و دستاوردهای دولت سیزدهم در یکسال گذشته و تبیین برنامه های پیش رو تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:مدیران عملکرد استانی و دستاوردهای منطقه ای را در هفته دولت برای مردم تشریح کنند

استاندار به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: حرکتی جهادگرانه در سازندگی، آبادانی و توسعه همه بخش‌ها شکل گرفته و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها، اهداف و برنامه های آینده دولت باید به ابعاد مختلف آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه، باید خدمات دولت به نحو شایسته ‌ای اطلاع ‌رسانی شود، اظهار داشت: مدیران دستگاه ها و همه بخش‌های اجرایی در هفته دولت، اقدامات خوبی که انجام شده و اتفاقات بهتری هم که در حال شکل گیری است را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

وی تاکید کرد: هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، شهدا، ولایت و رهبری و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و خدمات صورت گرفته در یکسال گذشته است.

احمدزاده با بیان اینکه، ستاد گرامی داشت هفته دولت استان و شهرستان ها تشکیل شده است، افزود: مجموعه اقدامات و خدمات شاخص و زحمات مسئولان در سال اول خدمت دولت سیزدهم ارائه می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در هفته دولت طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی خوبی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود و برنامه های خوبی در حوزه سلامت و سازندگی با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و دور افتاده استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، تاکید کرد: اگر اقدامات و فعالیت های دولت به خوبی تشریح نشود، ظلم به نظام و دولت بوده در حالی که خدمات ارزنده ای در کشور و این استان صورت گرفته، انتظار داریم که کار اطلاع رسانی به خوبی انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: