« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
در نشستی با حضور فرماندار لنده و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد:
در نشستی با حضور فرماندار لنده و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عصر امروز در نشستی با حضور فرماندار لنده و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.

آیین تجلیل از خبرنگاران در لنده/آنچه گذشت +تصاویر

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند

در این نشست فرماندار لنده با بیان اینکه خبرنگاری یک رسالت اجتماعی است و  افق رسالت خبرنگاری به واسطه هدایت رفتار اجتماعی به سمت الگوهای قابل قبول، نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند، افزود: این حرفه می‌تواند هنجارهای اجتماعی را تقویت و یا تضعیف سازد و نقش مثبت خبرنگاری در فرآیند توسعه و نضج مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم و بالندگی در فرهنگ یک جامعه می‌توان یاد شود.

جلال دانش اظهار داشت:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و این پل ارتباطی باید در یک فضای سالم و مناسب شکل بگیرد .

رئیس شورای اداری شهرستان لنده بیان داشت:خبرنگاران نقشی اساسی در جهت‌دهی به افکار عمومی دارند، و بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق و تحلیل صحیح مسائل و ارائه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد و ارائه راهکارهای سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی با بیان اینکه اگر مطالبه و نقد نباشد آن جامعه مرده است اظهار داشت: یقینا رشد و توسعه‌ فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی در آگاهی رسانی به مردم و همچنین دنبال کردن و به سرانجام رساندن مشکلات مردم جامعه است.

فرماندار لنده از اصحاب رسانه خواست تا مشکلات شهرستان را اولویت بندی و سپس مطالبه نمایند و افزود :باید با هم افزایی و همیاری تلاش کنیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

ایشان از پیگری جدی فرمانداری برای ادامه پروژه ملی لنده به تشان و لنده با پاطاوه و همچنین ایجاد نیروگاه برق لنده خبر داد و گفت:به ما قول دادند که تاسیس نیروگاه برق لنده تا سال 1402 به سراجام خواهد رسید.

خبرنگار باید با راستی و صداقت در مسیر استیفای حقوق مردم تلاش کند

پیش از سخنان فرماندار لنده رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان با تسلیت ایام محرم و عاشورای حسینی و تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگار باید با راستی و صداقت در مسیر استیفای حقوق مردم و در جهت آگاه سازی جامعه تلاش کند.

اسماعیل زارعی اظهار داشت:روز خبرنگار تقدیر از تلاش های بی دریغ کسانی است که با تحمل سختی ها به نوشتن حقایقی می‌پردازند که در رشد و پیشرفت جامعه موثر است و در واقع ۱۷ مرداد روز احترام به حقوق مردم و ملت ها رسیدن به اخبار و اطلاعات به روز، دقیق، فوری و صحیح است. 

وی از همه ی خبرنگاران شهرستان خواست تا با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور و خانه مطبوعات مدارک قانونی خود را تکمیل و فعالیتهای خود را منطبق با قانون نمایند.

از چوب لای چرخ دولت و مدیران خدمتگزار بیزاریم

در ادامه این نشست مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف با تشکر از حسن توجه فرماندار لنده و اداره ارشاد اسلامی شهرستان و استان به مجموعه خبرنگاران گفت:خبرنگاران مدافع حقوق مردم و تصویرگرِ تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اهستند که نقش موثر آنها در هر زمانی غیرقابل انکار است .

فتاح بدری اظهار داشت:نقد و مطالبه گری در راستای توسعه شهرستان را رسالت خود می دانیم  و با توجه به تعاملاتی که با مجموعه مدیران و کارگزاران داریم هرگاه احساس کنیم مدیری کم کاری یا مسامحه نموده با جسارت کامل اورا نقد خواهیم کرد اما از چوب لای چرخ دولت و مدیران خدمتگزار بیزاریم.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده در ادامه به نیابت از خبرنگاران و اصحاب رسانه از نگاه توسعه محور و تلاشهای ارزنده ی فرماندار لنده در طی مدت کوتاه حضور در این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: