« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
بمناسبت «روزخبرنگار»:
بمناسبت 17 مرداد «روزخبرنگار» شورای اسلامی شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بمناسبت 17 مرداد «روزخبرنگار» شورای اسلامی شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران تجلیل کردند.

تجلیل شورای شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران/از گزارش کار شهردار تا نکته نظرات حاضرین+تصاویر

نامگذاری یکی از معابر شهر لنده به نام خبرنگار

در این نشست شهردار لنده با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار سال جاری مصادف با روز عاشورا بود و در روز عاشورا رسالت پیام‌رسانی حضرت زینب کبری (س) نیز آغاز شد و به درستی و صلابت به تبیین اهداف والای قیام کربلا پرداختند.

سلمان رنجبر گفت:خبرنگاران سربازان بی مزد و بی منت جامعه هستند که در جهت شفافیت امور و افزایش آگاهی مردم تلاش می کنند.

شهردار لنده از نامگذاری یکی از معابر شهر بنام خبرنگار خبر داد و در ادامه طی گزارشی گفت:از زمان تصدی خود در شهرداری لنده اقدام به بازسازی و مرمت پارک کوهپایه نموده و با اختصاص 400 میلیون به این امر تلاش خواهد نمود تا فضایی مناسب برای شهروندان ایجاد نماید

رنجبر همچنین از راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهر خبر داد و بیان داشت:این کارخانه هم اکنون در حال تولید برای آسفالت روستاهای چها راه عالی طیب هست و بنا داریم در ادامه بخشی از خیابانهای شهر را نیز آسفالت نماییم.

ایشان از کنده کاری ادارات خدمات رسان در سطح شهر و معابر عمومی گلایه نمود و خواهان اصلاح شبکه آب برای یکبار در سطح شهرستان شد.

شهردار لنده در ادامه از نامگذاری خیابانهای شهرک بهاران ؛ جدول گزاری بخشی از شهرک سرآسیاب در آینده نزدیک و تشکیل کمیته معارضات در سطح شهر خبر داد و در پایان از تعامل خوب اعضای شورای شهر با شهردار تقدیر و تشکر نمود.

تجلیل شورای شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران/از گزارش کار شهردار تا نکته نظرات حاضرین+تصاویر

مرحباهای مردم را بیشتر اهمیت بدهید

رئیس شورای اسلامی شهر لنده نیز در این نشست گفت:رسالت خبرنگاران سنگین و خبر شما معرف شخصیت و توانیی شماست.

کورش محمدی اظهار داشت:خبر و خبرنگار گره گشا و بیان درد است ؛ خبرنگار سفرش سفر عشق و سفر عشق جگر می خواهد.

وی در ادامه گفت این روزها مراسمات مختلفی در تجلیل از خبرنگاران گرفته خواهد شد و بسیار مرحبا خواهند گفت اما مرحباهای مردم را بیشتر اهمیت بدهید زیرا نمره قبولی را مردم خواهند داد.

ایشان شوراهای شهر را دست پخت مردم دانستند و اظهار داشتند شان شوراها شان مردم است که باید حفظ شود.

کورش محمدی بسیاری از مشکلات شهر از جمله معضل برق و آب را ناشی از فرسودگی زیر ساختها دانستند که باید فکری اساسی برای آن نمود.

تجلیل شورای شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران/از گزارش کار شهردار تا نکته نظرات حاضرین+تصاویر

خبرنگاران صدای رسای جامعه می باشند

جعفر رئیس زاده عضو شورای شهر لنده در این مراسم با تبریک روز خبرنگار حمایت از خبرنگاران و سایتهای خبری را از سوی همه ی نهادها و ارگانهای دولتی امری ضروری دانست و اظهار داشت : خبرنگاران صدای رسای جامعه می باشند.

وی بیان کرد: ما اعتقاد داریم همه روزها ، روز خبر نگار است و اگر امروز را به این مناسبت عنوان می کنیم به این خاطر است که ایثارگری ها و فداکارهای شما عزیزان در نماد شهادت خودش را جلوه کرده است.

تجلیل شورای شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران/از گزارش کار شهردار تا نکته نظرات حاضرین+تصاویر

ما منتصب مردم و مردم مسولان بالادست ما هستند

علیرضا فاضلی دیگر عضو شورای شهر لنده در این نشست با تبریک روز خبرنگار به تقارن 17 مرداد و روز عاشورا اشاره کرد و گفت:گرامی باد این تقارن بر همه‌ی خبرنگاران عاشورایی و همان‌ها که با تحمل بسیاری از ناملایمات همچنان به ابزار قلم و دوربین خود عشق می‌ورزند.

وی اظهار داشت:ما منتصب مردم و مردم مسولان بالادست ما هستند که امیدوارم هیات رئیسه ی جدید شورا مردم را بیشتر دریابند و با کار و تلاش مضائف رضایت آنها را جلب نمایند.

تجلیل شورای شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران/از گزارش کار شهردار تا نکته نظرات حاضرین+تصاویر

خبرنگاران معلمان مدرسه عشق و ایثار و هنر

خدیجه رنجبر یکی دیگر از اعضای شورای شهر لنده نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثار گران عرصه رسانه و معلمان مدرسه عشق و ایثار و هنر، فرارسیدن این روز را به همه صاحبان اندیشه و قلم، خبرنگاران پرتلاش و زحمتکش  عرض نموده است». 

ایشان از تلاش شورای شهر برای پارک بانوان خبر داد و گفت:این مهم با مشخص شدن زمینی مناسب محقق خواهد شد.

تجلیل شورای شهر و شهرداری لنده از خبرنگاران/از گزارش کار شهردار تا نکته نظرات حاضرین+تصاویر

شوراها همه ظرفیت‌های خود را برای تحقق اهداف و رفع مشکلات شهر به‌کار بگیرند

در ادامه این نشست مدیر مسول پایگاه خبری اوای رودکوف از حسن توجه شورای شهر و شهردار لنده به خبرنگاران تقدیر و تشکر نمود.

فتاح بدری خبرنگاران را رابط توانمند مردم با بدنه دولت توصیف کرد و گفت: مطالبه گری و نقد دلسوزانه برخاسته از تخصص خبرنگاران توسعه آفرین است.

رئیس انجمن خبرنگاران لنده با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی مستقیم توسط مردم انتخاب و شان و جایگاه مردمی دارند، افزود: شوراها همه ظرفیت‌های دولتی و غیر دولتی را برای تحقق اهداف و رفع مشکلات شهر از جمله ادامه پروژه ملی لنده به تشان ؛لنده به پاتاوه و مشکلات این روزهای آب و برق شهر  به‌کار بگیرند.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین