« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
مسؤل ورزش های همگانی گچساران خبر داد:
همایش و مسابقه دوچرخه سواری بانوان به مناسبت روز خبرنگار با وجود تمام ناملایمتی ها و کارشکنی ها ، با حضور بانوان خبرنگار و دوستداران این رشته در پارک بانوان شهر به همت هیئت ورزش همگانی گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همایش و مسابقه دوچرخه سواری بانوان به مناسبت روز خبرنگار با وجود تمام ناملایمتی ها و کارشکنی ها ، با حضور بانوان خبرنگار و دوستداران این رشته در پارک بانوان شهر به همت هیئت ورزش همگانی گچساران برگزار شد.

مسؤل ورزش های همگانی گچساران گفت: استقبال از ورزش های همگانی در این شهرستان پس از شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.

سیما کمایی در حاشیه همایش ومسابقه دوچرخه سواری بانوان که به. مناسبت روز خبرنگار در پارک بانوان شهر دوگنبدان برگزار شد، با اشاره به اینکه کمرنگ شدن ورزش های همگانی می تواند پیامدهای زیادی بر سلامت جسمی و روحی شهروندان داشته باشد از مسئولان خواست برای احیای ورزش های همگانی در گچساران چاره اندیشی کند.

وی با یادآوری این که یکی از به یادماندنی ترین پیاده روی های سال های اخیر که پیش از شیوع ویروس کرونا برگزار شد 60 هزار نفر معادل نیمی از این شهرستان شرکت کرده اند اظهار داشت: تلاش برای بازگرداندن ورزش همگانی در این شهرستان به روزهای طلایی نیازمند حمایت بیشتر رسانه های ارتباط جمعی است.

مسئول ورزش های همگانی گچساران ابراز داشت: نیاز است تا عوارض کم تحرکی برای مردم بیان و حساسیت لازم نسبت به این موضوع در آنان ایجاد شود، تا استقبال از ورزش همگانی دوباره در جامعه نهادینه شود.

کمایی تاکید کرد: ضرورت دارد بستر مشارکت هر چه بیشتر قشرهای مختلف جامعه و به ویژه زنان در فعالیت های ورزش فراهم شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی گچساران با اشاره به اینکه ۲۷ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سطح این شهرستان فعالیت دارد:زیرساخت های ورزش همگانی در این شهرستان را خوب ارزیابی کرد.

کمایی عنوان کرد:ورزش‌های همگانی ۲۸ رشته از جمله دوچرخه‌سواری، دارت، پیاده‌روی، طناب‌کشی را شامل می‌شود.
کمایی با بیان اینکه اگر می خواهیم جامعه بانشاطی داشته باشیم باید مادران خانواده شاد و بانشاط باشند گفت: شعار ما باید این باشد که بانوان باید شاد باشند و هدف ما در ورزش هم شاد کردن بانوان جامعه و شهرستان است.
ورزشکارانی از هیات‌های مختلف ورزشی شامل دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، دارت و فوتبال در همایش ورزشی روز خبرنگار شرکت کردند.

در پایان این همایش هیئت ورزش‌های همگانی به مناسبت ۱۷ مرداد از بانوان خبرنگار شهرستان گچساران با اهدای لوح سپاس و هدیه ای ارزشمند تجلیل کرد.

هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان است؛ این روز به همین مناسبت به عنوان روز خبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: