« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
با پیگیریهای مستمر فرماندار لنده انجام شد:
با پیگیریهای فرماندار لنده یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار برق اضطراری ايستگاه مخابراتي درشهرستان لنده راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی نوسانات اخیر برق شهرستان لنده و قطعی مکر برق و تلفنهای ثابت این شهرستان با پیگیریهای مستمر جلال دانش فرماندار لنده  یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار برق اضطراری ايستگاه مخابراتي تهیه و راه اندازی شد.

راه اندازی دیزل ژنراتور سیار برق اضطراری ايستگاه مخابراتي درشهرستان لنده/تصویر

منظور از برق اضطراری چیست؟

بدون قطع همه ما در طول زندگی بارها و بارها با مشکل قطع شدن جربان برق مواجه شده ایم. شاید در نگاه اول نبود برق برای بسیاری از افراد مشکلات زیادی را به همراه نیاورد. اما به یاد داشته باشید که بسیاری از دستگاه های حیاتی و مهم بیمارستان ها و یا صنایع مختلف به برق وابسته هستند. از این رو نبود برق و قطع شدن آن می تواند خسارات جانی و مالی بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل وجود برق اضطراری، می تواند از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند. منظور از برق اضطراری منبعی است که می تواند به صورت موقت برق شهری مورد نیاز تمامی دستگاه ها و یا سیستم های الکتریکی را تأمین کند. این سیستم ها دارای اجزای بسیار مختلفی بود که از مهمترین آن ها می توان به باتری، UPS، پنل های خورشیدی و یا ژنراتورها اشاره کرد. اگر بخواهیم به زبان ساده برق اضطراری را توضیح دهیم، به جریان برقی که بعد از قطع شدن برق شهری، جایگزین آن می شود، برق اضطراری می گویند. تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتورها، اینورتورها، موتورهای برق، UPS و ... امکان پذیر است.

راه اندازی دیزل ژنراتور سیار برق اضطراری ايستگاه مخابراتي درشهرستان لنده/تصویر

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: