« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بهمئی خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بهمئی از آغاز طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بهمئی از آغاز طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در بهمئی

سروان فخرایی منش اظهار داشت:باتوجه به روندافزایشی تصادفات منجربه جرح وفوت در معابرشهری به ویژه معابر ورودی وحاشیه شهر، که نقش تخلفات حادثه سازبه خصوص سرعت غیر مجاز، تغییرمسیر ناگهانی، سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی،لایه کشی ودوردور در بروز این تصادفات کاملا مشهود است لذا با هدف توسعه انضباط ترافیکی، ارتقاء ایمنی ترددوپیشگیری از رفتارهای پر خطر رانندگی، کاهش تصادفات وتلفات ناشی ازآن پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان بهمئی اقدام به توقیف ساعتی خودروهای متخلف نموده واجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی وسایل نقلیه را در برنامه خود دارد وتوصیه پلیس به شهروندان عزیز این است که از انجام تخلفات حادثه ساز به جد پرهیز نمایند.

اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در بهمئی

وی افزود: این طرح به منظور برخورد قانونی با مرتکبین تخلفات حادثه ساز و برهم زنندگان نظم و امنیت عبور و مرور و از سوی دیگر ترغیب رانندگان به رعایت مقررات و پرهیز از تکرار این قبیل تخلفات می باشد.

اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در بهمئی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: