« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
جهان؛
دوگین در سال ۲۰۲۱ گفته بود ایران برای دفاع از خود باید بمب اتم بسازد.

اعتمادآنلاین |یک رسانه نزدیک به رژیم صهیونیستی به نام «ترور آلارم» مدعی شد الکساندر دوگین متفکر روس در پاسخ به موافقت ارسال تانک لئوپارد آلمان به اوکراین گفته پوتین باید دستور ارسال تسلیحات به ونزوئلا و کوبا را صادر کند و به ایران بمب اتم بدهد.

مغز متفکر پوتین: روسیه به ایران بمب اتم بدهد!

دوگین در سال ۲۰۲۱ گفته بود ایران برای دفاع از خود باید بمب اتم بسازد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Netherlands
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
هیچ کشوری از اینکه همسایه اش قدرتمند شود نه تنها استقبال نمی کند بلکه قدرتمند شدن همسایه اسباب نگرانیش را فراهم می کند و این قاعده در تمام دنیا برقرار است.فرض میکنیم موضوع انرژی هسته ای واقعیت داشته باشد , هیچ کشوری حاضر نیست در کشور مجاورش سلاح هسته ای وجود داشته باشد و نگران ان نباشد که هر چقدر روابط دو کشور خوب باشد و به هم اعتماد داشته باشند ان کشور به دنبال برتری جویی و افزایش قدرت و توان خود نباشد. همسایه ها همیشه از هم بدشان می اید و سعی در تضعیف هم دارند و در اکثر نقاط دنیا همسایه ها با هم اختلاف مرزی و یا عقیدتی دارند و گاها" بطور مستقیم با هم وارد درگیری مسلحانه می شوند و یا جنگ نیابتی راه می اندازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: