« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مدیر کمیته امداد بهمئی خبرداد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)بهمئی گفت : امسال با اجرای طرحهای خود اشتغالی کمیته امداد امام (ره) این شهرستان زمینه اشتغال 340نفر در این شهرستان فراهم شده است

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی گفت: یکی از اهداف و رسالت کمیته امداد پرداخت وام اشتغال به منظور توانمند سازی و خود اتکایی مددجویان تحت حمایت این نهاد می باشد.

اشتغال زايي 340نفر از طریق طرحهای کمیته امداد بهمئی

رسول جهاندیده افزود؛ تعداد ۳۴۰فقره افزون بر 230میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی اشاره کرد؛ از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بالغ بر میلیارد۲۳۰میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان شهرستان بهمئی پرداخت شد که این تسهیلات زمینه اشتغال ۳۴۰ نفر را فراهم کرد.

جهاندیده بیان داشت: مددجویان برای فراگیری حرفه‌های مختلف در دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت به مراکز فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند تا با شرکت در این دوره‌ها، مهارت‌های لازم را در زمینه فعالیت در یک شغل فرا گیرند.

وی خاطر نشان کرد: این وام‌ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعتی، خدماتی و صنایع دستی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی افزود: فراهم کردن زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

جهاندیده در پایان ادامه داد: باتوجه به اینکه آموزش یکی از مهمترین وظایف اصلی کمیته امداد قبل از پرداخت وام‌های اشتغال است، ۶۰۰ نفر از مجریان وام‌های خودکفایی این نهاد با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان ،جهاد کشاورزی در کلاس آموزشی کوتاه و بلند مدت و حرفه آموزشی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فراگرفته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: