« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
تسلیت؛
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت جانباز سرافراز حاج حسن زکی نژاد پیام تسلیتی را صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت جانباز سرافراز حاج حسن زکی نژاد پیام تسلیتی را صادر نمود.

پیام تسلیت نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج حسن زکی نژاد

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

خبر درگذشت جانباز سرافراز حاج محمد ( حسن ) زکی نژاد پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی عملیات گوناگون ۸ سال دفاع مقدس ، موجب تألم و تاثر فراوان شد.

این استاد گرانقدر با سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه ، در میدان های مبارزه و جهاد و تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در جرگه مجاهدان فی سبیل الله جاودان ساخت.

درگذشت این جانباز عزیز را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بهمئی تسلیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن استاد گرانقدر ، علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: