« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
در آستانه عید نوروز ؛
مدیر کل کمیته امداد استان گفت ؛ امروز ودر آستانه عید نوروز ۱۳۰ واحد مسکن برای خانواده های یتیم با مشارکت خیرین به بهره برداری داری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛قباد مبشری در حاشیه بهره برداری از دو واحد مسکن ایتام منطقه یک یاسوج به نمایندگی از ۱۳۰ واحددراستان برای خانواده های یتیم گفت؛ این تعداد مسکن با مشارکت کمیته امداد، حامیان ایتام ،تسهیلات بنیاد مسکن و مساعدت صندوق توسعه ملی بحمدالله امروز تکمیل وبه بهره برداری رسیدند.

افتتاح وبهره برداری از ۱۳۰ واحد مسکن ایتام با مشارکت حامیان وخیرین

مبشری ضمن تقدیر وتشکرصمیمانه از تمامی نهادها،سازمانها وخیرین وحامیان ایتام که کمیته امداد را دراحداث این منازل حمایت کردند گفت؛اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه این مبلغ قریب به ۳۰ درصد آن بصورت وام بنیاد مسکن و مابقی بصورت بلاعوض که با مشارکت کمیته امداد،خیرین وصندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده است.

قباد مبشری در پایان این مراسم ضمن دلجویی از خانواده های ایتام مجددا از همه مشارکت کنندگان در احداث این برنامه بخصوص خیرین وحامیان ایتام سپاسگزاری وتشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: