« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
در هفتمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری انجام شد؛
تندیس زرین هفتمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» در قدردانی از عملکرد و پاسخگویی شایسته مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر) به این بانک اعطا و همزمان خدمات و محصولات نوین بانک از جمله چکنو (نخستین چک امن دیجیتال) برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی عرضه شد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوفبنا به اعلام روابط‌عمومی بانک صادرات ایران،هفتمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد «نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید» با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان، معاونان وزرا، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، مدیران عامل شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار و تندیس زرین این اجلاس به بانک صادرات ایران اعطا شد.

اعطای تندیس زرین «رضایت‌مندی مشتری» به بانک صادرات ایران

هادی قوامی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ریشه‌یابی تورم و روند نرخ رشد اقتصادی در کشور، بر لزوم کنترل تورم به عنوان عاملی بازدارنده برای کاهش سوداگری و جلوگیری از سرازیر شدن نقدینگی به بازارهای غیرمتشکل پولی و غیرمولد، تاکید کرد.

وی در گزارشی با عنوان قواعد مالی مناسب برای سیاست‌گذاری در اقتصاد ایران؛ مهار تورم- رشد تولید، عوامل مؤثر بر ایجاد تورم در اقتصاد و تاثیر منفی آن بر رشد اقتصادی در اقتصاد نفتی کشور را تشریح کرد و گفت: برای رسیدن به وضع مطلوب در کشور باید همراستا با اتخاذ راهبردهای توسعه صنعتی در کشور، بهبود فضای کسب وکار را نیز مدنظر قرار دهیم.

در این نشست همچنین سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ کار در کشور، گفت: باید با تخصص‌گرایی از تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم. تخصص‌گرایی می‌تواند راهکار مناسبی برای برون‌رفت از مشکلات کشور باشد. تولیدکننده نباید در کشور ناامید شود.

وی عدالت، معنویت و عقلانیت را سه شعار مهم انقلاب اسلامی عنوان و تاکید کرد: اساس اقتصاد در رقابت است و باید از تجربه متخصصین در زمینه استفاده شود.

همچنین در این نشست محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و سعید خزائی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه و رئیس کمیته اجرایی این اجلاس به ایراد سخنرانی پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین