« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
تقدیر و تشکر ؛
در روایات و احادیث هم همواره، تاکید شده است که محبوب ترین مردم کسانی هستند که وجودشان برای مردم سودمندتر است.

پایگاه خبری آوای رودکوف:بدون شک، خدمت به مردم، به بهترین شکل و شیوه ممکن، اگر خالصانه و بی منت باشد، دارای ارزش است. خدمت به مردم، در جهان بینی اسلامی و آموزه‌های دینی، مقدمه قرب الهی و نوعی عبادت است.

یاداشتی به پاس مجاهدتهای فرهنگی و اجتماعی حجت الاسلام والمسلمین خلیل نظری در شهرستان لنده

در روایات و احادیث هم همواره، تاکید شده است که محبوب ترین مردم کسانی هستند که وجودشان برای مردم سودمندتر است.

قران کریم نیز، همواره انسان را به خدمت رسانی به مردم و گره‌گشایی از کار بندگان خدا، سفارش و بر این امر خداپسندانه، توصیه کرده است، خدمت به بندگان خدا، همچنین از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به همین دلیل، خدمت به بندگان خدا، از چنان حلاوتی برخوردار است که حلاوت آن، قابل توصیف نیست چرا که در خدمت به مردم، عشق الهی نهفته است. عشق واقعی به خداوند و بندگانش.

پرواضح است که در این مسیر بزرگان و روحانیونی بودند که همواره دغدغه مردم را داشتند و مبلغ معارف دین و مصلح اجتماعی بودند که بعضا دارفانی را وداع گفتند و هم اکنون در بین ما نیستند و عده ای دیگر نیز همین را و مسلک را طی می کنند.

یاداشتی به پاس مجاهدتهای فرهنگی و اجتماعی حجت الاسلام والمسلمین خلیل نظری در شهرستان لنده

می خواهم در اینجا و در این یاداشت مختصر از حضرت حجت الاسلام و المسلمین خلیل نظری معروف به شیخ نظری از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و از فرزندان شایسته  شهرستان لنده که همواره ردپای وی در اکثر برنامه های فرهنگی شهرستان ؛ در ساخت و توسعه بسیاری از مساحد و به خصوص مسجد حضرت رسول شهرک شهید رجایی و مسجد جامع صاحب الزمان ؛ بازسازی بقعه امام زاده عماد الدین ولی در روستای مونه ؛همکاری در ساخت جایگاه نماز میت قبرستان و پیگیری جدی ساخت غسالخانه این شهرستان به همت خیر محترم ؛و اصلاح ذات البین و صلح و سازش در پرونده های قضایی ؛ رفع بسیاری از معارضات با همکاری ادارات و نهادها ؛کمک به افراد بی بضائت و .....دیده می شود یادی کنیم و مراتب تقدیر و تشکر مردم را از ایشان که در گمنامی تمام و با سماجت کامل پیگیر و فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی هستند اعلام نماییم.

یقینا توسعه و پیشرفت شهرستان مرهون تلاش بی دریغ شهروندان دلسوزی همانند ایشان است که همواره جهت تعالی و ارتقا این شهر قدم برداشته و خدمتگزاری و در بین مردم بودن را  افتخاری بزرگ وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند .

و کلام اخر
هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد...

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند لنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
2
2
انصافا از طلاب بی نظیر واز سرمایه های بی بدیل این استان می باشند ،کمک به ساخت مساجد ،حسینیه ها ،افراد بی بضاعت ،وخصوصا ساماندهی محل نماز میت ،شخصا شاهد بودم در شبهای ماه رمضان تاصبح در کنار مومنین کارگری می کردند ،از حضرتعالی که زحمت کشیدی وبه گوشه ای از خذمات ایشان اشاره کردی وانعکاس دادی سپاسگزارم
نورعلی کاظمی
|
United States of America
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
2
0
از فعالترین و برجسته ترین رسانه شهرستانی و استانی و کشوری آوای رود کوف با مدیریت حاج فتاح بدری که به شایستگی در همه زمبنه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، مذهبی خبر میزند تشکر میکنم و در حقیقت آیت اله نظری یک شخصیت علمی، کم نظیر، زیرک و همه خوبیها در آن نهفته است و خدمات و دلسوزی ایشان در توسعه شهرستان لنده انصافا بیش از مسئولین و نمایندگان ادوار است خدا به ایشان عمر و عزت زیاد عطا فرماید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: