« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
نوشته وحید حاج سعیدی؛
خدا را کرور کرور شکر سفر «رونالدو تایم» هم به خیر و خوشی، با کمترین تلفات ممکن به پایان رسید و به جز مختصر لطمات روحی طرفداران این بزرگوار که موفق به کشیدن لپ رونالدو و بغل کردنش نشدند، شکسته شدن چند تا قفل و در شیشه ای هتل اسپیناس پالاس و ...... اتفاق خاص دیگری نیفتاد!

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:خدا را کرور کرور شکر سفر «رونالدو تایم» هم به خیر و خوشی، با کمترین تلفات ممکن به پایان رسید و به جز مختصر لطمات روحی طرفداران این بزرگوار که موفق به کشیدن لپ رونالدو و بغل کردنش نشدند، شکسته شدن چند تا قفل و در شیشه ای هتل اسپیناس پالاس، کنده شدن نهال های تپه های اطراف هتل و گم شدن چند لنگه دمپایی و کفش عقب اتوبوس رونالدو، اتفاق خاص دیگری نیفتاد! ورزشگاه هم که به سلامتی پر از خالی بود و خبری از جیمی جامپ و تماشاگر نما و این داستان ها نداشتیم. شخص ایشان هم در پیامی از محبت مردم ایران قدردانی کرد. البته این بنده خدا که نفس گرم و قدم مبارکی دارد و به قول صائب تبریزی « به هر جانب که رو آرد گشایش در قدم دارد!»

یعنی با این شور و شعف الو گرفته در مردم ناشی از حضور رونالدو در کشور حقیر یاد کامنت معروف عمو سیفی ( سرایدار مفخم مدرسه مان) به مسی و رونالدو افتادم. سیف الله چند سال قبل که این بندگان خدا تازه سری در سرها پیدا کرده بودند و تیم های بزرگ برای به خدمت گرفتن شان سر و دست یکدیگر را می شکستند، در صفحه شخصی شان کامنت گذاشته بود من اگر جای شما بودم، هر نیم فصل در یک باشگاه بزرگ بازی می کردم تا دنیا و قلب ها را با هم فتح کنم!

الان که به جمله سوفسطایی و حکیمانه عمو سیفی فکر می کنم می بینم این بار حق داشت و بر خلاف سایر نظرات مشعشعی که دارد و از روی بخار معده نشات می گیرد، ای کاش فرصتی پیش می آمد که رونالدو بیشتر اینجا می ماند و بیشتر گشایش ایجاد می کرد!

یعنی اگر این بابا فقط یک ماه اینجا اقامت داشته باشد و فقط روزی بیست سی تا پیراهن تولیدی اصغرزاده و شرکا را امضا کند، به اندازه یارانه 45 هزار تومانی یک ماه خلق الله، در تولید ناخالص ملی ایفای نقش می کند! در جریان هستید که یکی از شهروندان ایرانی که موفق شده است رونالدو را از نزدیک ببینید و از آن امضا بگیرد در اقدامی عجیب آن را با قیمتی باورنکردنی برای فروش گذاشته است. این هوادار فوتبال با منتشر کردن ویدیویی که در آن رونالدو در حال امضا کردن این پیراهن است ، لباس رونالدو به همراه ماژیکی که توسط او امضا شده است را به قیمت ۵۲ میلیارد برای فروش گذاشته است!

بماند که اتاق های مسافرخانه ای که رونالدو در آن اقامت دارد هم به امید دیدار رونالدو در راهرو مسافرخانه یا گرمابه جنب مسافرخانه، پر از مسافر خواهد شد و چرخ اقتصادی مراکز اقامتی و گردشگری هم روغنکاری می شود!

این لابلا محل رفت و آمد رونالدو هم آسفالت می شود، چهار نفر صفحه شخصی شان پربازدید می شود، دختر مدیر عامل از نزدیک رونالدو را زیارت می کند و ...

حالا حساب کنید اگر چرخ گردون یک کم بیشتر بچرخد و این بزرگوار در پایان پایان دوران بازیگری یک نیم فصل در استقلال و یک نیم فصل هم در پرسپولیس توپ بزند! دستکم اطراف 16 ورزشگاه کشور آسفالت می شوند و عباس و تیمش (متخصصان پرچم های بالای هزار متر!) خرابی ورزشگاه ها را فتوشاپی هم هست مرمت می کنند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: