« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
یاداشت ارسالی؛
جناب موحد. کاش می شد یک بار در محضر مردم کهگلویه بزرگ بشینید و به سوالات عموم جواب دهید. با این کهولت سن به دنبال چه هدفی در انتخابات هستید؟

پایگاه خبری آوای رودکوف-یاداشت ارسالی:باز هم قصه انتخابات. باز هم قصه موحد. باز هم قصه لنده و باز هم قصه کارهای نکرده.

عظش سیری ناپذیر جناب موحد در قدرت و صندلی بهارستان و فراموشی ما مردم کهگلویه بزرگ و بالاخص مردمان لنده.

قصه دردناک و ترسناک. دردناک است که بالای 20 سال بر روی کسی عهد ببندی که امروز برای دفاع از او حتی نمی توان یک اقدام مثبت در لنده را نام برد.

ترسناک از این جهت که می دانیم در روزهای انتخابات باز هم می توانیم فریب وعده های پوج را بخوریم.

بک حساب سرانگشتی و طنزالود از عملکرد جناب موحد و یا به قول حامیانش جناب سناتور در قبال لنده نشان می دهد که اگر هربار که هواپیما سوار می شد و به اصطلاح برای بازدید از حوزه انتخابیه راهی شهرستان می شد اگر در کیف خودیک عدد اجر حمل می کرد و به لنده هدیه می داد امروز لااقل در این شهرستان یک کارگاه کوچک بنا می شد.

جناب موحد جناب سناتور: فرض کنید بخواهیم از عملکرد حدود 20 و اندی سال قدرت طلبی شما دفاع کنبم به خدا قسم که نمی دانم از چه چیزی بنویسم. روزگاری از شما دفاع می کردیم و حالا پشیمان از گذشته.

جناب موحد. کاش می شد یک بار در محضر مردم کهگلویه بزرگ بشینید و به سوالات عموم جواب دهید. با این کهولت سن به دنبال چه هدفی در انتخابات هستید؟

جناب موحد ما باور کنیم که شما سودای خدمت دارید؟

کاش مشاوران شما برای یک بار هم که شده دست از خودخواهی بردارند و دلسوزانه شما را راهنمایی کنند که قدرت هر چقدر هم لذتبخش باشد اما می توانذ سرنوشت تلخ را برای یک قدرت طلب رقم بزند.

منتظر می مانیم تا برنامه انتخاباتی جناب موحد را بشنویم. برنامه پر از هیچ. پر از حرف های توخالی. پر از وعده های پوچ!

 

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: