« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
در آئین تکریم و معارفه امام جمعه لنده عنوان شد
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:دفتر ائمه جمعه متعلق به هیچ جناح و خط سیاسی نیست و فقط در راه تعالی ارزشهای جامعه اسلامی قدم بر می دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در آیین تکریم حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه سابق لنده و معارفه حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه جدید لنده ،رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت :دولتمردان باید قبل از آغاز کار مسیر آینده خود که در مسیر ارزشهای اسلامی هستند یا خیرا  اعلام کنند .

حجت الاسلام پناهی در ادامه افزود : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از امام جمعه و مردم شریف بهمئی رسما عذر خواهی کند و بپذیرد اینگونه پاسخ دادن در شان وزیریکه خود به عنوان متولی فرهنگ است نیست.

وی در ادامه گفت:دفتر ائمه جمعه متعلق به هیچ جناح و خط سیاسی نیست و فقط در راه تعالی ارزشهای جامعه اسلامی قدم برداشته  و هرگاه خدماتی رادیدند انعاکس می دهند و تقدیر می کنند و قصور را پس از چند بار تذکر درصورت رسیدگی نکردن در تریبون اعلام خداهند کرد تا بلکه مطالبگری حق مردم به نحو احسنت صورت گیرد.

وی از خدمات حجت الاسلام کیانی اصل در سه سال تلاش مجدانه شان در لنده تقدیر و تشکر نمود و اطمینان خاطر داد امام جمعه جدید نیز همچون قبلی در کنار مردم و همراه دولت باشد.

همچنین فرماندار لنده به نیابت از شورای اداری و محسن جعفری از طرف مردم  و شوزای اسلامی شهر  از زحمات چند ساله حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه سابق لنده تقدیر نموده و به امام جمعه جدید خیر مقدم عرض نمودند.

در ادامه حجت الاسلام کیانی اصل ضمن تقدیر از مردم شهرستان لنده و تعامل همه ادارات با دفتر امام جمعه گفت : جدایی از مردم این دیار سخت ترین تصمیم زندگی ام بود و آنان را مردمانی ولایت دوست و همیشه متدین و در مسیر خط و مشی ارزشهای دینی برشمرد و دلیل جابجایی اش را نزدیکی بیشتر به حوزه و دانشگاه برای تدریس و هم مکانی کوچکتر بر ای ادامه تحصیل خود ذکر کرد و از مردم خواست نهایت همکاری را با امام جمعه جدید داشته باشند و او را شخصی توانمند و دارای ارزشهای بالا خواند که می تواند در توسعه شهرستان لنده بسیار مفید و راهگشا باشد.

همچنین حجت الاسلام محمودی اصل طی سخنانی ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همکاری مردم و مسئولین همه تلاش خود را  برای معرفی منطقه و رفع مشکلات و شناسایی استعدادهای بالقوه آن انجام دهد.

وی دفتر امام جمعه را مکانی فرهنگی خواهند که تمام هدفش انس و الفت بیشتر با دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب امام جمعه جدید قرائت و  هدایایی از سوی ادارات و نهادهای دولنی به امام جمعه قبلی اهداء  شد.


حجت الاسلام کیانی مدت سه سال در لنده فعالیت نموده و من به عنوان امام جمعه شهر سوق  فعالیت خواهند داشت همچنین  حجت الاسلام.محمودی اصل به مدت 4 سال امام جمعه دیشموک بوده که به عنوان امام جمعه شهر لنده منصوب شدند.

پایگاه خبری آوای رودکوف برای امام جمعه سابق و جدید شهر لنده آرزوی موفقیت می نماید.
خبر/احمد علی کریمی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: