« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادمان هنرمند فقید هم‌استانی خبر داد و گفت: یادمان حسین پناهی شهریور جاری در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دکتر رضا دهبانی‌پور امشب در نشست تجلیل بسیج رسانه از فعالان رسانه‌ای استان در پاسخ به انتقادهای محسن کیانی کارگردان جوان هم‌استانی گفت: برای اولین بار است که این کارگردان جوان را می‌بینم و خوشحالم که وی با صراحت لهجه از مشکلات خود سخن گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالروز درگذشت هنرمند فقید هم‌استانی حسین پناهی افزود: مرحوم پناهی یک چهره کشوری است که سال گذشته در سالروز درگذشت این هنرمند فقید یادمان خوبی در شهرستان کهگیلویه برگزار کردیم و از بهترین برنامه‌های ما در سال گذشته بود.

وی تصریح کرد: در نشستی که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه  داشتیم مقرر شد که شهریور ماه جاری و در سالروز تولد این هنرمند، یادمانی در شهرستان کهگیلویه برگزار شود.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب نویسندگان و ناشران استان گفت: کتاب نویسندگان و ناشرانی مورد حمایت قرار می‌گیرند که در خود استان به چاپ رسیده باشند.

دهبانی‌پور اضافه کرد: در سال گذشته 60 میلیون از آثار مولفان استان را خریداری کردیم، ضمن اینکه در نمایشگاه کتاب خدماتی به ناشران و مولفان استانی ارائه می‌کنیم./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: