« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
امام جمعه لنده عنوان کرد؛
امام جمعه لنده گفت:امروز مردم از عدم معرفی مدیران با حقوق‌های نجومی به دستگاه قضایی توسط دولت گلایه‌مند هستند و این خود باعث کم‌رنگ شدن اعتماد مردمی به مسؤولان خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم جامعه که در بین عامه مردم نیز مطرح می‌باشد بحث حقوق‌های نجومی و مفسدین اقتصادی است.

امام جمعه لنده افزود: پیگیری و معرفی مفسدین اقتصادی و حقوق‌ بگیران نجومی یکی از خواسته‌های به حق مردم از دولتمردان و قوه قضائیه می باشد که نیاز است با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری و اجرا شود.

وی  اعتماد مردم به مسؤولان را بالاترین سرمایه برای دولتمردان و مسؤولان خواند و عنوان کرد: سهل انگاری و کوتاهی دولت در معرفی مفسدان  اقتصادی باعث گلایه و بی اعتمادی مردم به دولت و مسؤولان خواهد شد.

محمودی‌اصل یادآور شد:مردم از مجلس، دولت اسلامی و قوه قضائیه خواستار برخورد جدی و قاطعانه با مفسدین قضایی و معرفی آنها هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: