« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تمایل خود را برای بازگشت هر چه زودتر به رقابت های انتخاباتی اعلام کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان تاکید کرد که دوست دارد هرچه سریعتر به رقابت های انتخاباتی بازگردد.

اظهارات کلینتون پس از آن مطرح شده است که وی روز یکشنبه پس از شرکت در مراسم گرامیداشت حوادث تروریستی 11 سپتامبر، از حال رفت و به سرعت تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

پزشک کلینتون از ابتلای وی به بیماری ذات الریه خبر داده است.

کلینتون تصریح کرد: می خواهم هر چه زودتر به رقابت های انتخاباتی بازگردم. اکنون احساس بهتری دارم. پس از آنکه تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتم و کمی آب نوشیدم، وضعیت سلامتی ام بهتر شده است.

کلینتون 68 ساله نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنامه های رقابتی خود را به دستور پزشکان متوقف کرده و برنامه های تبلیغاتی خود را نیز تغییر داده است.

منابع آگاه مدعی شده اند که حزب دموکرات آمریکا به سرعت برای در نظرگرفتن یک نامزد جایگزین برای کلینتون وارد عمل شده است.

ولی یک مقام ارشد حزب دموکرات تاکید کرده است که تا زمانی که خانم کلینتون تصمیمی برای کناره گیری نداشته باشد، حزب دموکرات برای معرفی جایگزین وی اقدام نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: