« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
یاسوج
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان، گفت: سید عزت الله ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران روز ۲۲ بهمن هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ ، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد برنامه ریزی دهه فجر  استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: این نخستین سالی است که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین امام و رهبری در ایام الله دهه فجر حضور ندارند.

 وی ضمن تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و شهدای حادثه پلاسکوی تهران، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که از آتش نشانان درس شجاعت و ایثار را یاد بگیریم.

 خاضع در ادامه با بیان اینکه معرفی دستاوردها و خدمات یکی از راه های صیانت از نظام و انقلاب است، عنوان کرد: با توجه به توطئه دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردها و خدمات، همه ایام سال به خصوص ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین این دستاوردها و خدمات برای جوانان است.

 این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد، اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب و نظام را وظیفه ای همگانی دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه همه دولت ها زیرمجموعه نظام هستند، فارغ از نگاه های سیاسی باید این خدمات تبیین و تشریح شود.

 وی به برنامه های کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و یادآور شد: طبق برنامه های پیش بینی شده این کمیته، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز 12 بهمن با حضور در گلزار شهدا با امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق می کنند.

 خاضع، رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدا در روز 12 بهمن همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی ( رحمه الله تعالی علیه ) به میهن اسلامی را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد: زنگ انقلاب نیز 12 بهمن در مدارس شهرستان ها و مناطق مختلف استان به صدا درمی آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه کمیته های مختلف ستاد دهه فجر در این ایام برنامه های مختلفی را خواهند داشت، عنوان کرد: پخش بانگ تکبیر الله اکبر و نورافشانی در شب 22 بهمن نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

 وی از توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی توسط کمیته مراسم ستاد دهه فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال مرکز استان نیز ساعت 10 صبح از میدان هفت تیر یاسوج به سمت خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی آغاز و محل تجمع در میدان امام حسین ( علیه السلام ) روبروی کانون بسیج جوانان خواهد بود.

 خاضع، با بیان اینکه سخنران برنامه های روز 12 بهمن سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: طبق هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز سید عزت الله ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران روز 22 بهمن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: