« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
فرماندارشهرستان کهگیلویه:توسعه وتعالی بدون همراهی مردم امکان پذیرنیست...

 

اوای دنا : رضایی فرماندار شهرستان کهگیلویه  پیش از خطبه های نماز جمعه لنده ، همراهی و همکاری مردم در اجرای برنامه های توسعه ای استانی را قابل ستایش دانست و افزود :توسعه و تعالی بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست.

وی ولایت مداری و تدین و مشارکت مردم لنده را ستود و در مورد شهرستانی لنده گفت : طرح شهرستانی لنده به هیئت دولت ارجاع گردید و مردم نگران شهرستانی شدن لنده نباشند.

فرماندار کهگیلویه ، در مورد سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت گفت:در سفر چهارم تمامی مصوبات دولت پیگیری و نواقص آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.وی روند مصوبات را چنین اعلام و گفت : 95 مصوبه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در سه سفر  دولت داشتیم که 80در صد انها به بهره برداری رسیده است.

وی هدف مدیریت شهرستان را کمک به منطقه لنده و رسیدن به نقطه مطلوب دانست و همکاری نخبگان را در این امر خطیر موثر دانسته است.

رضایی از پیگیری و اجرای پروژه های تراب لنده و لنده به چاروسا و به بهمئی خبرداد و گفت این امر می تواند کمک بزرگی به توسعه لنده باشد.

فرماندار کهگیلویه مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت و حضور حداکثری را میثاق با امام و رهبری دانستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: