« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
لنده
جمعی از نمازگزاران شهر لنده در حاشیه نماز جمعه این هفته نسبت به اعلام اعداد و ارقام پروزه های افتتاحی در این شهرستان از طرف مسولان اعتراض و خواستار تشریح جزئیات شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرلنده، نماز جمعه امروز شهرستان لنده شاهد اعتراض جمعی از مردم این شهرستان مبنی بر اعداد و ارقام پروژه های افتتاحی دهه فجردر لنده بوده و  مردم خواستار تشریح جزئیات این پروژه ها شدند.

مردم شهرستان لنده نسبت به اعلام پروژه های افتتاحی که در سفر استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان لنده صورت گرفت معترض و تعداد پروژه ها و ارقام آن را خلاف واقع دانسته و خواستار شفاف سازی نسبت به این پروژه ها شده اند.

گفتنی است در سفر موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد 31پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد که مردم نسبت به عدم شفاف سازی در این رابطه خواستار توضیح و تشریح جزئیات آنان از سوی مسئولان از طرح تربیون نماز جمعه شدند.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جمعه موقت شهرستان لنده نیز در این رابطه گفت: امیدواریم این آمار و ارقام صحیح باشد و منتظر پاسخگویی مسئولان جهت شفاف سازی هرچه بهتر این پروژه ها هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: