« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده عنوان شد
جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان لنده به ریاست بخشدار مرکزی و با حضور کلیه اعضای این شورا در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، در ابتدای این جلسه عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده ، ضمن خوش آمدگویی به اعضاء، سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای سلامت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان و ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا با  تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل برسد.
 
در ادامه نیز امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت شهرستان لنده با قرائت مصوبات جلسه گذشته و ضمن گلایه از عدم اجرای بعضی مصوبات ابراز داشت: هر جامعه ای که در عرصه سلامت گام های بلند و موثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد.

حفر چاه فاضلاب ؛ مشکلات بهداشتی و امنیتی کانال سیل بنده لنده ،فروش مرغ زنده ، انفولانزای مرغی و راههای مبارزه با آن ،سگهای ولگرد ، دست اندازهای داخل شهر ، زباله های شهری و فاضلاب های شهری و روستایی از مهمترین مقوله های مورد بحث شورای سلامت شهرستان لنده بود.

در پایان این جلسه اعضاء به منظور بررسی مشکلات بهداشتی موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل این مشکلات و چالش های این حوزه به بحث و گفتگو پرداختند و راهکارهایی توسط اعضاء حاضر در جلسه به منظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت و ایجاد امنیت غذایی شهرستان ارائه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: