« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
آقاتهرانی:
دبیر کل جبهه پایداری با اشاره به برنامه های این جبهه برای انتخابات آتی، گفت: ارزیابی اولیه حدود بیست نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری بر اساس شاخص ها در جبهه پایداری آغاز شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری در گفتگوی با مهر با اشاره به برنامه های این جبهه برای انتخابات های پیش رو،  گفت: با توجه به انجام سفرهای استانی اعضای شورای مرکزی این جبهه و دیدارهای مردمی انجام شده به ویژه در دو سه ماهه اخیر و مطالبه مردم عزیز در سراسر کشور به ویژه جوانان انقلابی، شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصمیم گرفته که بر مبنای مطالعه و تحقیق براساس نیازهای کشور در پایان دهه چهارم و آستانه ورود به پنجمین دهه از حیات پر خیر و برکت انقلاب اسلامی نزدیک به صد مولفه مورد نیاز یک رئیس جمهور انقلابی و در شأن نظام جمهوری اسلامی را تدوین نماید.

وی افزود: پس از بررسی و تبادل نظر با کارشناسان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه نزدیک به حدود ۴۰ شاخص را از بین مولفه های مذکور استخراج و جمع بندی کردیم.

دبیر کل جبهه پایداری تصریح کرد: در حال حاضر ارزیابی اولیه حدود بیست نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری بر اساس شاخص های مذکور در جبهه پایداری آغاز شده است و ان شاء الله در آینده نزدیک نتایج جمع بندی به استحضار ملت شریف ایران اسلامی خواهد رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: