« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۶
آنها آمده بودند تا ثابت کنند که انقلاب اسلامی علیرغم کینه و عداوت دشمنان داخلی و خارجی با اقتدار و با عزت مسیر خود را می پیماید و تبلیغات بیگانگان و سیاه نمایی فریب خوردگان داخلی هیچ گونه تاثیری در اراده جدی ملت ایران در مسیر عزت و تداوم راه شهیدان نخواهد داشت  

 

آوای دنا-شهروند:مردم لنده باردیگر همگام و همصدا با ملت عزیز ایران اسلامی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ،شهدا و امام شهدا ادا نمودند.بدون شک حضور حماسی این مردم در گرمای سوزان این منطقه گرمسیری لبیک به فرمان مولا و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای در جهت تحقق حماسه ی سیاسی بود.

مردان و زنان و جوانان این خطه از میهن عزیز اسلامی نشان دادند که فرزندان رمضانند و از محاصره اقتصادی و تورم گرانی بیمی ندارند.

آنها آمده بودند تا ثابت کنند که انقلاب اسلامی علیرغم کینه و عداوت دشمنان داخلی و خارجی با اقتدار و با عزت مسیر خود را می پیماید و تبلیغات بیگانگان و سیاه نمایی فریب خوردگان داخلی هیچ گونه تاثیری در اراده جدی ملت ایران در مسیر عزت و تداوم راه شهیدان نخواهد داشت.

بدون شک باید بر این ملت درود فرستاد و مسولین خدوم ایران اسلامی را به نوکری این مردم تشویق و ترغیب نمود.

اما انتخابات دیروز مردم در شهرستان لنده حاشیه هایی هم داشت:

شکست انتخاباتی  مسولین از مردم!

در شهرستان لنده تقریبا تمامی مسولین ادارات و نهادها با تمامی توان خود از کاندیدای خاصی حمایت می کردند که مردم به این کاندید اقبال نشان نداده و وی در رتبه چهارم قرار گرفت.در خصوص انتخاب عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی هم می توان گفت تقریبا همه آنها از این گروه و دسته بودند !!!و باید اذعان کرد که مردم پاسخ مناسب و لازم را در موقع مقتضی دادند!!!

رضایی پدیده انتخابات این دوره

در انتخابات 24 خردادماه شهرستان لنده بدون شک دکتر محسن رضایی پدیده این دور از انتخابات بوده و مردم این خطه دلاورخیز بیش از نیمی از ارای خود را به ایشان دادند.شاید یکی از دلایل کثرت ارای ایشان مردمی بودن وی بوده و دلایل دیگر این انتخاب لر بودن ایشان و برنامه های اقتصادی وی بوده است.

جلیلی کاندیدای مظلوم اما موفق

در حالی که اندک هواداران فکری جریان سوم تیر و دکتر جلیلی در تدارک ستاد انتخاباتی وی بودند برنامه های ستاد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری  بدلیل دخالتهای ستاد آقای.....و اختلافات ستادهای استانی با وقفه و اختلال مواجه شد ولی سرانجام نیروهای گمنام اما فکری این تفکر تلاشهای خود را بدون از هیچ گونه امکانات و هزینه ای اغاز و رتبه سومی را در این شهرستان کسب نموده اند بنظر می رسد این جریان فاقد هر گونه نیرویی اجرایی در ستاد انتخابات این شهرستان بوده است.

کمیت شعب اخذ رای و کند بودن روند انتخابات

علیرغم اینکه همزمان 3 انتخابات مهم و سرنوشت ساز برگزار گردیده بود و شدت گرما همگان را آزار می داد بنظر می رسید که تعداد شعب اخذ رای بسیار کم و عوامل اجرایی این شعب بسیار کم تجربه و تازه کار بوده اند که همین امر باعث رنجش بسیاری از مردم و ماندن طولانی آنها در صف های رای گیری شده بود و حتی بسیاری از مردم فرصت رای گیری را پیدا نکرده و حتی عده ای با مراجعه به بعضی از شعب اظهار داشتند حداقل شناسنامه های ما را مهر بزنید!!

به هر حال مردم تکلیف خود را انجام دادند و اگر اشکالی بود متوجه مجریان و مسولین بود.

واما نتیجه انتخابات در لنده

1- دکتر محسن رضایی با کسب 6861 رای

2-دکتر حسن روحانی با 3073 رای

3-دکتر سعید جلیلی با 515 رای

4-دکتر علی اکبر ولایتی با 402 رای

5-دکتر محمد باقر قالیباف با 294 رای

6-مهندس محمد غرضی با 49 رای

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
1
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
آوای دنا افشا کن
بچه جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
0
پشت پرده این سناریو دو نفر از مسولان لنده بنامهای .............قرار دارند که طی این چند سال همه چیز را به نفع خود مصادره کردند اما انشاء الله با امدن روحانی فرصت خیانت از آنها سلب خواهد شد اگر چه مطمئت هستیم خود رنگ خواهند زد و شاید انجا هم ظاهر شوند.
روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
0
بدون شک در تاریخ سیاسی لنده جمالی بخشدار اسبق لنده را با ید به نیکی یاد کرد و و به ایشان دست مریزاد گفت و قطعا اگر ایشان الان تصدی انتخابات را بر عهده داشته بودند اینه همه اتفاق ناگوار رخ نمی داد
از طرف مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
0
ای کاش مسولان دولت احمدی نزاد در اتین استان و شهرستانهای تابعه یک صدم شجاعت و درایت احمدی نژادرا می داشتند واقعا متاسفم از اینکه بعضی افراد نالایق و معامله گر در این دولت خدمتگزار مسولیت داشته اند و دارند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: