« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از این جهت هم که رییس تعزیرات آقای پورمحمدی بتوانند ظرف مدت کمتر از ٤٨ ساعت به همکار خود وزیر آموزش و پرورش کمک کند و حکم برائت بدهد خوشحال می شویم.
به گزارش آوای رودکوف، حجت الاسلام محسنی اژه ای در ادامه تصریح کرد: شرکت آمیتیس نمایندگی از یک شرکت ایتالیایی است که می تواند واردات و صادرات منسوجات داشته باشد.

شرکت با یک کارت بازرگانی دیگر به نام شرکت تولیدی بازرگانی راتین گستران طبرستان در فریدون کنار که حوزه فعالیتش فنی مهندسی است و به هیچ وجه نمی تواند واردات پوشاک داشته باشد اقدام به واردات پوشاک کرده است.

وی افزود: بنابراین شرکت آمیتیس طراوت کودکی که برای وزیر است پوشاکی با کارت خودشان وارد نکرده اند

اژه‌ای گفت: حداقل دو محموله وارد شده، در مقرراتی که مربوط به صادرات و واردات است در تبصره ٣ آمده شرکت باید حتما در حوره فعالیت خود کار کند. همچنین در ماده ٤ هم آمده دارندگان این کارت حق واگذاری آن به غیر را ندارند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مطلب دیگری که باید بگویم من هرکسی که اتهامی متوجه اش باشد و رفع اتهام شود خوشحال می شویم.

وی افزود: از این جهت هم که رییس تعزیرات آقای پورمحمدی بتوانند ظرف مدت کمتر از ٤٨ ساعت به همکار خود وزیر آموزش و پرورش کمک کند و حکم برائت بدهد خوشحال می شویم اما یک سری مطلب است که باید روشن شود.

اژه‌ای گفت: اولا بحث اینکه آیا وزیر می تواند در زمان تصدی وزارت رییس هیات مدیره شرکتی باشد یا نه؟ ایشان از سال ٩٣ که شرکت تاسیس شده وزیر نبوده اما ظاهرا آبان ماه وزیر شده و تا الان هم رییس هیات مدیره بوده است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: ثانیان چرا این شرکت که خودش نمایندگی دارد از کارت بازرگانی دیگری استفاده کرده و آیا مجاز بوده استفاده کنه و آن شرکت هم اجاره داشته چنین همکاری داشته باشد یا نه؟

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: در زمان ثبت سفارش باید کارت بازرگانی رویت شود، این شرکت چگونه اقدام به ثبت سفارش کرده است؟ بنابراین بر اساس این موارد و موارد مشابه پرونده دیگری تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: