« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
با هدف تجليل از رزمندگان شهرستان بهمئي در عملیات پد خندق
در این همايش که با سخنراني سردار سید شگراله واهبی زاده و علی روستا از فرمانده عملیات پد خندق برگزارشد از رزمندگان دوران دفاع مقدس ، تعدادي از خانواده شهداي بهمئي و جمعي از جوانان فعال در حوزه هاي مختلف تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ « علي اكبر فرهنگي نسب فرماندار بهمئي »در همايش حماسه سازان بهمئي در پد خندق  كه در سالن آمفی تئاتر شهر لیکک برگزار شد گفت : رزمندگان جهان اسلام به نیابت از حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه و عراق با جهان تکفیری می‌جنگند و امروز پاسداشت ارزش‌های دلاوری و شجاعت این افراد یک وظیفه همگانی است که خوشبختانه همه آحاد مردم قدردان خدمات رزمندگان اسلام در سر تا سر جهان هستند.



«علي اكبر فرهنگي نسب » گفت: پاسداری و حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام که خارج از مرزهای کشورمان سلحشوری و دلاوری می‌کنند وظیفه عمومی بوده که برگزاری محفل شعر و خاطره‌گویی مدافعان وطن نیز در این راستا است.



این همایش با سخنراني سردار سید شگراله واهبی زاده و علی روستا فرمانده عملیات پد خندق  در خصوص رشادتهاي جوانان و رزمندگان شهرستان بهمئي در  دفاع از كيان جمهوري اسلامي ايران در دوران دفاع مقدس و با حضور خانواده های شهدا ، جانبازان و ايثارگران  و خاطره گويي چند نفر از رزمندگان شهرستان بهمئي از جمله (آقاي بهرام نيك فرجام / آقاي ثارالهي ) برگزار شد.



در این همايش  از  رزمندگان دوران دفاع مقدس  ، تعدادي از  خانواده شهداي بهمئي و جمعي از جوانان فعال در حوزه هاي مختلف تجلیل شد.



لازم به ذكر است كه اين همايش به همت جوانان شهرستان بهمئی ، با همکاری بنیاد شهید ، سپاه پاسداران ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و صدا و سیما  برگزار شد.









گزارش و عکس/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
سرداران و رزمندگان غیور ایل بهمیی سلام.امیدوارم که در پرتو توجهات حق همیشه سلامت باشید.عرض اردت دارم خدمت همه شما،بویژه سردار حماسه ساز،برادر جانباز منجی اصل.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: