« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
رییس پلیس فتا مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری های پیامکی بخصوص پیامک برنده شدن در طرح هزاران لبخند هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده شدن شما در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری می باشد

آوای دنا/سرهنگ " رستمی" رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان مازندران بيان داشت : در پي شكايت شهروندي مبني بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ000/000/700 میلیون ریال از وی ، موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح كرد: شاکی در خصوص این پرونده اظهار داشت، چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه کشی طرح هزاران لبخند برنده شده اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص بنده را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و اطلاعات بانکی من را اخذ کرده و در فرصتی مناسب مبلغ یاد شده را برداشت کرده است.

سرهنگ رستمی ادامه داد : پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته و انجام تحقیقات فنی ، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، مامورین متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند ، متهم ضمن اعتراف به جرم خود اظهار کرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک اعتیاد تحت نظر است انجام داده است .
رییس پلیس فتا استان مازندران افزود: دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی 4 نفر دیگر اقدام به این کار کرده است که نهایتاً تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رستمی در پايان به شهروندان توصيه کرد:
-    جهت واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابر بانک نمی باشد.

-    زبان لاتین دستگاه خودپرداز ، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است کسانی که به بهانه های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.

-    کسانی که در طرح هزاران لبخند همراه اول و یا طرح های دیگر برنده شده اند از طریق شرکت مزبور به درب منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می گردد و طی مراسمی جوایز تحویل داده می شود، ارسال یک پیامک دلیل بر برنده شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری می باشد.
معاونت اجتماعی پلیس فتا  ناجا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: