« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
یاسوج
در سالروز ولادت سلطان ابوالحسن علی ابن موسی الرضا (ع) سراسر ایران اسلامی بخصوص شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد غرق در نور و سرور و شادمانی است .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛امروز جمعه همزمان با ۱۱ ذی القعده فرخنده سالروز میلاد باسعادت و پر خیر و برکت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع)و آخرین روز از دهه کرامت، آیین‌های مردمی جشن در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار می‌شود.

آذین بندی و چراغانی بسیاری از معابر و اماکن عمومی و دولتی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه و برپایی مولودی خوانی و پخش نذورات از مهمترین برنامه‌های این عید خجسته در نزد مردم ولایتمدار  کهگیلویه و بویراحمد است.

 امسال همچنین حضور خدام و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در استانه ولادت با سعادت این امام همام شور و هیجان دیگری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.

گفتنی است :از اول ذی‌القعده که خجسته سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)  است تا روز ولادت برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا (ع) آیین های باشکوهی در سطح کشور برگزار می شود.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: