« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
”مهندس عدل هاشمی پور” خبر داد
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، گفت: این پروژه پس از ۴۰ سال در سفر وزیر صنعت تعیین تکلیف شده و تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عدل‌ هاشمی‌پور ظهر  امروز در حاشیه کلنگ‌زنی درمانگاه روستای بردیان با بیان اینکه منابع دولت برای اجرای پروژه‌ها محدود است، گفت: از ظرفیت خیران به عنوان دولت پنهان برای شهرستان‌ها بهره می‌گیرم.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اصلاح تعرفه برق چرام که هم امام جمعه محترم و هم مردم عزیز دغدغه داشتند خوشبختانه با پیگیری های انجام شده هفته گذشته نامه ای از سرپرست وزارت نیرو گرفتم.

وی افزود:این نامه برای اصلاح تعرفه برق شهرستان های چرام و کهگیلویه می باشد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با اشاره به پیگیری ها در حوزه ورزش و نگاه ویژه به جوانان گفت:مجوز احداث ۴۰ چمن مصنوعی و ۱۰ سالن ورزشی چند منظوره از آقای نوبخت و هشت چمن مصنوعی از آقای زنگنه گرفته شده است و به تناسب نیاز در شهرستان‌های چهار گانه اجرا خواهند شد.

وی، همچنین به پیشرفت فیزیکی پروژه پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و گفت: عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و به زودی ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی آغاز می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه عده‌ای اجرای این پروژه را غیر ممکن تلقی می‌کردند، افزود: با «نمی‌توان» و «نمی‌شود» کار پیش نمی‌رود.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه کارهای بزرگ دل بزرگ می خواهد بیان کرد: با آمدن وزیر صنعت به چرام و با توکل به خدا کار تمام شد و همین دیشب که با وزیر تلفنی صحبت کردم معدن بوکسیت سرفاریاب و فسفات چرام تعیین تکلیف شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: