« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
لیکک
تأکید فرماندار بهمئي برای بازگشايي هر چه بهتر مدارس در شهرستان بهمئي و اتخاذ تدابير مهم براي استقبال از دانش آموزان و جشن مهر با حفظ حرمت ماه محرم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛« فرماندار بهمئي » در نشست شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان ، با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان از سیاست های اجرایی آموزش وپرورش ، با اشاره به اينكه ، بازگشایی مدارس نیازمند برنامه ریزی جامع و دقيق است بر ضرورت ایجاد محیط با نشاط در مدارس برای دانش آموزان تاکید کرد و از متولیان و مسئولان آموزش و پرورش خواست ، تا  آغاز سال تحصیلی ، زمینه ورود با نشاط دانش آموزان به مدارس را در تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان بهمئي فراهم کنند.


« حكمت الله سنايي » با بيان اينكه ، علاوه بر ثبت نام دانش آموزان و تامین نیروی انسانی و عوامل مدیریتیِ مدارس ، که از اوایل خرداد ماه 1396 آغاز شده است باید به کیفی سازی برنامه هاي آموزشي و پرورشي در سال تحصیلی جديد توجه شود افزود : این امر مستلزم همکاری کلیه ادارات و اعضای شورای آموزش و پرورش است.

« وي » همچنين ، با اشاره به لزوم اجراي پروژه مهر برای سال تحصیلی ۹۶_۹۷  گفت : تمامی دستگاه های خدمات رسان برای بازگشایی مدارس باید نهایت خدمات رسانی و همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

« صادق جريده مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي » با بیان اینکه روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس اين شهرستان به خوبي صورت گرفته است افزود : عمده کتاب های درسی دانش آموزان از طریق مدارس و یا بصورت فردی سفارش داده شده که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آنها خواهد شد.

« صادق جريده » از مدیران مدارس خواست  تا همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، اقدامات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس با حضور اولیا و مسئولین شهرستان و  ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان را به نحو مطلوب  انجام دهند.

مصوبات :  اجراي طرح توسعه پیش دبستانی در مناطق روستایی و حاشیه شهر به منظور رفاه مردم ، تجزیه و تحلیل قبولی امتحانات نهایی سال 1396 ، هماهنگی شهرداری و نیروی انتظامی با آموزش و پرورش برای ایمن سازی محیط پیرامونی مدارس ، آماده باش آتش نشانی ها و کمک آنها به حل و رفع نواقص ایمنی در مراکز آموزشی ، مناسب سازی معابر و پل های عابر پیاده و ساماندهی حفاری ها  در نزديكي مراكز آموزشي  از مهمترين مصوبات اين نشست بود.

عکس و گزارش .مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: