« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
توسط حجه الاسلام سید محمد زکی الباقری موسس مرکز اسلامی البلاغ هندوستان بررسی می شود :
توسط حجه الاسلام و المسلمین سید محمد زکی الباقری مدیر مرکز اسلامی المهدی تورنتو کانادا و موسس و مدیر موسسه اسلامی البلاغ جنوب هندوستان چگونگی پیدایش و گسترش تشیع در جنوب هندوستان به بحث گذاشته خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در سیزدهمین نشست مشترک مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور که با همکاری معاونت پژوهشی حوزه علمیه برگزار می شود.

توسط حجه الاسلام و المسلمین سید محمد زکی الباقری مدیر مرکز اسلامی المهدی تورنتو کانادا و موسس و مدیر موسسه اسلامی البلاغ جنوب هندوستان چگونگی پیدایش و گسترش تشیع در جنوب هندوستان و آیین ها و برنامه های مراکز شیعی جنوب شبه قاره و بخصوص خدمات و برنامه های دینی و اجتماعی شیعیان منطقه علیپور هندوستان تشریح و به بحث گذاشته خواهد شد.

همچنین در این برنامه دکتر آیت پیمان رئیس مجمع جهانی شیعه شناسی و دکتر هدایت علیشاه رضوی از اساتید جامعه المصطفی به عنوان منتقد پیرامون ضرورت ها و بایسته های تعاملات و ارتباطات و همکاری مراکز شیعی و اسلامی در شبه قاره به ارائه نظر خواهند پرداخت.

دبیرخانه سلسله نشست های تخصصی و کرسی های آزاد اندیشی مباحث شیعه شناسی و دین پژوهی از علاقه مندان برای شرکت دعوت به عمل می آورد در روز چهارشنبه 27 دیماه در محل کتابخانه مجمع جهانی شیعه شناسی واقع در قم- 45 متری عمار یاسر - بین کوچه 4 و 6 – پلاک 90 برگزار می شود، شرکت نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: