« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان:
سه هزار و 654 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ده‌ماهه سال جاری از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت به‌منظور توانمندسازی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد است گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی مددجویان یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد است.



وی با اشاره به اینکه سه هزار و 654 مددجوی تحت حمایت از دوره‌های آموزش اشتغال در ده ماهه سال جاری بهره‌مند شدند، افزود: این دوره‌های آموزشی شامل پایدارسازی توسعه طرح‌ها، آموزش کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت‌آموزی است که در زمینه ارائه این خدمات به مددجویان 353 میلیون تومان هزینه شد.

رحیمی نیا با بیان اینکه دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای کلید اصلی موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی است اظهار کرد:  کمیته امداد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در اولویت برنامه توانمندسازی قرار داده تا مددجویان با شرکت در این دوره‌های آموزشی و کسب مهارت شغلی بتوانند با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی برای خود شغل ایجاد کرده و به خودکفایی برسند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های کمیته امداد بازار محور است افزود: تلاش این نهاد بر این است که آموزش‌های ارائه‌شده برای مددجویان منجر به ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی آن‌ها شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: