« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
آوای رودکوف؛
یادواره شهدای بخش موگرمون شهرستان لنده با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی و سخنرانی سید شکرالله واهبی زاده در مسجد دهستان شیتاب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ یادواره شهدای بخش موگرمون شهرستان لنده با حضور اقشار مختلف مردم، امام جمعه ؛مسئولان شهرستانی و سخنرانی سردار سید شکرالله واهبی زاده از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده عملیات پدخندق  در مسجد دهستان شیتاب برگزار شد.



 فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین  هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ذکر کرد و افزود:شهدا به این یادوارها نیاز ندارند و در واقع ما نیازمند شهدا و راه و مسیر آنها هستیم.



سرگرد محمدی افزود:امروز شرافت و عزت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا وارسته‌ترین الگو برای جوانان محسوب می‌شوند.



همچنین سید شکرالله واهبی زاده از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه دولتمردان باید به فرهنگ شهدا تاسی کنند، افزود: خانواده شهدا مایه صبر و توکل هستند از اینرو هرآنچه امروز داریم مرهون شهدا و ایثارگری خانواده هایی است که فرزند خود را در راه نظام و انقلاب نثار کردند.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: