« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
مقام معظم رهبری :در هر جایی كه صحنه زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد، باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب باید بشود و می شود و این ممكن است

به گزارشآوای دنا به نقل از مهر،حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم تجدید میثاق بیش از 50 هزار بسیجی در مصلی تهران بسیج را مظهر عظمت و نیروی كارامد درونی كشور نامیدند و بیان داشتند: از عوامل مولد روحیه و صبر در زینب كبرا سلام الله علیها و در دیگر اولیاءالهی این است: دل را صادقانه به راه خدا سپردن.

ایشان تصریح کردند: در هر جایی كه صحنه زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد، باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب باید بشود و می شود و این ممكن است. در عرصه هر گونه جهادی و كارزاری پشت كردن به دشمن و هزیمت كردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

رهبر انقلاب در ادامه افزودند: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است.

ایشان بیان کردند: هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.

رهبرانقلاب ادامه دادند: نظام اسلامی جهتگیری خصومتهایش با نظام استكبار است. استكبارجهانی جنایت را در حق ملتها مجاز میداند. امروز دولت آمریكا در رأس استكبار است.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: یكی از ویژگی های نظام استكباری خود برتربینی است. مجموعه های استكباری وقتی خودشان را از بقیه انسان ها و بقیه مجموعه ها برتر دانستند، وقتی همه چیز را فرع بر خودشان دانستند، یك معادله غلط و خطرناكی در تعاملات جهانی به وجود می آید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: