« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
چند روز است که کمپین فرزندت کجاست؟ در فضای مجازی آغاز به کار کرده است و تعدادی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع مسولان کشوری به آن پیوسته اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛چند روز است که کمپین فرزندت کجاست؟ در فضای مجازی سراسر کشورآغاز به کار کرده است و تعدادی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع مسولان کشوری به آن پیوسته اند.


اگر چه اصل بر صحت است و ما به مسولانمان اعتقاد راسخ داریم اما پیش از این و همزمان با بحث حقوقهای نجومی نیز بعضی از مسولان اقدام به انتشار فیشهای حقوقی خود نمودند که  بعضا توسط  مردم مورد تردید قرار گرفته بودند!

در ادامه به پاسخ مسولان استان در باره اشتغال و وضعیت زندگی فرزندانشان خواهیم پرداخت و امیدواریم دیگر مسولان استانی به این کمپین بپیوندند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 علی محمد احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با پیوستن به چالش فرزندت کجاست در فضای مجازی نوشت: فرزند اولم فارغ التحصیل مهندسی عمران است که هم اکنون به عنوان سرباز وظیفه مشغول به خدمت می باشد و فرزند دومم  نیز در حال تحصیل در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شهید بهشتی تهران است.


نماینده گچساران و باشت

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و رئیس کمیسیون بودجه مجلس نیز به کمپین فرزندت کجاست پیوسته و نوشته است:  پسر بزرگم متاهل. ليسانس عمران و ارشد مالي و صد درصد بيكار بوده و حتي در شركت خصوصي هم كار نمي كند و فعلا از درآمد پدر  روزي مي گذراند و  پسر دومم ليسانس معماري و دانشجوي ارشد معماري بدون سهميه در دانشگاه تهران  هستند و فرزند آخرم دختر و امسال كنكوري هستند.


نماینده مردم بویراحمد و دنا

غلام محمد زارعی نماینده مردم  بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز به چالش فرزندت کجاست پیوسته و گفته است:چهار فرزند دارم که 3 دختر و یک پسر می باشند.که هر  سه دختر من بیکار و خانه دار هستند و پسرم نیز بیکار هست.


نماینده مردم کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده

عدل هاشمی پور،نماینده مردم کهگیلویه بزرگ نیز در واکنش به کمپین فرزندت کجاست؟ نوشته است،شش فرزند دارم که سه دختر و سه پسر هستند هر سه دخترم ازدواج کرده و خانه دار هستند و پسر بزرگم محمد رضا ازدواج کرده و بیکار است، پسر دومم محمد صادق هم دانشجو است و به صورت پاره وقت در یک شرکت تابعه ی وزارت نیرو کار می کند و پسر سومم هم دانش آموز  و کلاس هفتم هست.

این گزارش ادامه دارد..................


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
بيمارستان بي بي حكيمه نيروي خدماتي كم دارند با توجه به زحمات نمايندگان محترم در صورت امکان از انها استفاده شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: